پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام یوسف پور

حوزه/ حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که تاریخ آمریکا سرشار از جنایت و وحشی گری علیه ملت های مظلوم جهان است، گفت: وضعیت امروز خاورمیانه محصول سیاست های استکباری آمریکایی ها در منطقه است.

حجت الاسلام یوسف یوسف پور، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، به جنایت های آمریکایی ها علیه ملت بزرگ ایران اشاره کرد و گفت: اقدام خطرناک اخیر آمریکایی ها علیه هواپیمای مسافربری کشورمان یک اقدام تروریستی از سوی دولتمردان آمریکایی بود.

وی با بیان این که تاریخ آمریکا سرشار از جنایت و وحشی گری علیه ملت های مظلوم جهان است، افزود: وضعیت امروز خاورمیانه محصول سیاست های استکباری آمریکایی ها در منطقه است.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که تنها راه بازگشت امنیت و آرامش به منطقه خروج کامل آمریکایی ها از منطقه است، خاطرنشان کرد: حضور آمریکایی ها تنش و درگیری را در خاورمیانه هر روز افزایش می دهد.

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که آمریکایی ها به بهانه مبارزه با تروریست، جنایت های بسیاری را در منطقه مرتکب شده اند، گفت: گروه های تروریستی که امروز در منطقه به جنایت و کشتار مردم مظلوم و مسلمان مشغول هستند، ساخته و پرداخته سرویس های اطلاعاتی آمریکا هستند.

وی با اشاره به این که آمریکایی ها برای ایجاد ناامنی در کشورمان در چهل سال اخیر هزینه های گسترده ای انجام دادند، افزود: همه توطئه ها و نقشه های دشمن با بصیرت و هوشیاری ملت ایران خنثی شد.

استاد حوزه علمیه مازندران اقدام اخیر جنگده های آمریکایی در آسمان سوریه علیه هواپیمای مسافربری کشورمان را نقض آشکار قوانین بین‌المللی و یک راهزنی هوایی دانست و خاطرنشان کرد: جنگده‌های آمریکایی با اقدام خطرناک و تهدیدآمیز خود جان مسافران بسیاری را به خطر انداختند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که متأسفانه مجامع بین المللی در برابر این اقدام تروریستی آمریکایی ها سکوت کردند، افزود: این مجامع نباید به سکوت خود در برابر جنایت های آشکار آمریکایی ها ادامه دهند.

حجت الاسلام یوسف پور با تأکید بر این که دستگاه دیپلماسی کشورمان باید از راه های حقوقی این اقدام خطرناک آمریکایی را در مجامع بین المللی دنبال کنند، خاطرنشان کرد: نباید بگذاریم آمریکایی های جنایت کار به این گونه اقدامات تروریستی خود در منطقه ادامه دهند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران جنایت های آمریکایی ها علیه کشورمان را در این چهار دهه فراموش نکرده اند، گفت: این مردم با بصیرت و انقلابی تا آخرین لحظه پای انقلاب و نظام اسلامی خواهند ماند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha