جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام رضوانی

حوزه/ امام جمعه بوئین زهرا گفت:  نقض حقوق بشر و جنایت علیه بشریت جز لاینفک ساختار و کارکرد رژیم آمریکا ست، چرا که کارنامه واشنگتن سیاهه ای از اعمال جنایتکارانه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی در دیدار با مسئولین ادارات شهرستان بوئین زهرا، در دفتر امام جمعه، گفت: امروز آمریکای تروریست دم از دفاع از حقوق انسان ها می زند، در حالی که خود حامی و پرورش دهنده تروریسم در دنیاست.

وی افزود: صدها  هزار نفر با سوء مدیریت آمریکایی‌ها کشته شدند، حقوق اولیه انسان در آمریکا درحال نابودی است، اما داعیه‌ داران حقوق بشر سکوت کرده اند.

امام جمعه بوئین زهرا با بیان اینکه امروز حقوق بشر در آمریکا نادیده گرفته می شود، عنوان کرد: باید آمریکا به عنوان یک متهم در خصوص جنایت علیه حقوق بشر در محاکم بین المللی محاکمه شود.

حجت الاسلام رضوانی، کشتار مردم بیگناه، نژاد پرستی و استثمار جهانی منفورترین دولت ناقض حقوق بشر را نمونه بارزی از تضییع حقوق ملت ها برشمرد و اظهار کرد:  بازخوانی جنایات استکبار در حق مردم مظلوم ایران و بشریت سبب افشای چهره‌ی آمریکای واقعی و تقویت روحیه ظلم‌ستیزی و دفاع از حقوق واقعی مظلومان و عمق بخشیدن به درک و شناخت مردم در زمینه اقدامات و سیاست‌ها خصمانه آمریکا علیه انقلاب اسلامی می‌شود.

وی ادامه داد: با هدایت‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی آمریکا تاکنون نتوانسته به اهداف خود دست یابد که نشان از عزت، اقتدار و شکوه بیش از پیش جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه بوئین زهرا همچنین با اشاره به شهادت زائران خانه  خدا در سال ۱۳۶۶به دست عمال آل سعود به جرم برائت از مشرکین، بیان کرد: این جنایت در جمعه خونین مکه به قدری فجیع بود که برای مرتکبان آن جز لکه های ننگ ابدی در صفحات تاریخ و فضاحت و رسوایی نزد ملتها اثری باقی نگذاشت.

 انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha