شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام معبودی

 حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین گفت: تا پای جان در راه اهداف نظام جمهوری اسلامی ایستاده ایم و اجازه نخواهیم داد خون هزاران شهید پایمال شود.

حجت الاسلام علی معبودی در حاشیه تشییع و تدفین شهید مدافع وطن امیرحسین علیخانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، گفت: ما امروز اینجا جمع شده ایم تا به شهدا بگوییم تا پای جان در راه اهداف نظام جمهوری اسلامی ایستاده ایم و اجازه نخواهیم داد خون هزاران شهید پایمال شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین افزود: اقتدار و صلابت ایران اسلامی مدیون رشادت ها و جانفشانی های شهدای والا مقام است، چرا که شهدای گرانقدر در راستای اقتدار نظام اسلامی و فداکاری حماسه آفرینی کردند و از همه تعلقات دنیوی گذشتند و به قرب الهی نائل آمدند.

وی ادامه داد: زندگی شهدا در زمان حیات و پس از شهادت، برای مردم مایه خیر و برکت است، به همین دلیل ملت ایران همیشه قدردان رشادت‌های این عزیزان هستند.

حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: شهدا در راه وطن جان خود را فدا کردند و برای ایستادگی این پرچم دینی و اسلامی قدم برداشتند و اکنون وظیفه ادامه راه بر عهده ماست.

وی ادامه داد: به برکت خون پاک شهیدان و فداکاری ایثارگران، انقلاب اسلامی ایران با وجود تمام توطئه‌ها و دشمنی‌ها تا به امروز پا بر جا بوده و به راه راستین خود ادامه می‌دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین عنوان کرد: ملت ایران با آرمان های بلند و اهداف مقدس و به برکت خون شهدا در مقابل جبهه وسیع دشمنی های کینه توزانه آمریکا با عزمی راسخ در میدان های خطر ایستاده و اجازه تعدی به دشمنان را نمی دهد.

گفتنی است، شهید امیرحسین علیخانی در سومین اعزام خود در منطقه عملیاتی گویزه به شهادت رسید و صبح امروز بعد از تشییع در جوار آستان مقدس امامزاده حسین (ع) قزوین در گلزار شهدای قزوین آرام گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha