جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 893311
۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
وقف جدید

حوزه/ رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان گفت: شش دانگ عرصه و اعیان یک باب منزل مسکونی ۲ طبقه به متراژ ۸۰ مترمربع به ارزش ۳۲۰ میلیون ریال وقف خانه عالم شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، احمد آزادگی، صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه وقف یک امانت است که باید بدرستی از آن صیانت شده و در مسیر نیت واقف اجرایی شود تا این سنت حسنه همچنان جاری باشد، اظهار کرد: شناسایی موقوفات جدید و توجه به نیازهای جامعه باید در وقف جدی گرفته شود تا بتوانیم مسیر وقف در عصر کنونی را بدرستی هدایت کنیم.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان با بیان اینکه ما در حوزه ازدواج، اشتغالزایی، درمان و قرآن نیازمند وقف‌های جدید هستیم، بر لزوم انجام وقف براساس نیاز روز جامعه تأکید کرد.

وی در ادامه گفت: واقفین خیراندیش با نیازسنجی خود به رفع نیازهای جامعه می پردازند واداره اوقاف و امور خیریه همسو با آنان مشاوره های تخصصی خود را ارائه می کند.

آزادگی به یک وقف جدید در روستای جوجیل از شهرستان فلاورجان توسط واقف خیراندیش «نوروز قاسمی جوجیلی» اشاره کرد و گفت: شش دانگ عرصه و اعیان یک باب منزل مسکونی ۲ طبقه به متراژ ۸۰ مترمربع به ارزش ۳۲۰ میلیون ریال وقف خانه عالم شده است.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان فلاورجان، شش ماهه دوم سال ۱۳۹۸ دو وقف ثبت شده در سامانه جامع موقوفات با نیت خانه عالم به ارزش ریالی هفتصد و بیست میلیون ریال در روستاهای شرودان ـ کروچ و جوجیل است.

گفتنی است، ۵ وقف در سامانه جامع موقوفات با نیت خانه عالم به ارزش یک میلیارد و دویست و بیست میلیون به ثبت رسیده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha