شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
وقف دو زمین در مهاجران

حوزه/ ظهر امروز جمعی از مردم شهرستان مهاجران به همراه امام جمعه این شهر با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان دو قطعه زمین را جهت امور فرهنگی وقف کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، ظهر امروز جمعی از مردم شهرستان مهاجران به همراه امام جمعه این شهر با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان دو قطعه زمین را جهت امور فرهنگی وقف کردند.

در این جلسه که با حضور حجت الاسلام والمسلمین شعبانی و حجت الاسلام عالمی امام جمعه مهاجران، برگزار شد، امام جمعه همدان ضمن تقدیر از این اقدام خداپسندانه شهروندان مهاجرانی، اظهار داشت: وقف عمل بسیار خوب و مبارکی است و باید فرهنگ وقف در جامعه پیش از پیش ترویج شود.

وی افزود: البته عمل شایسته به نیت واقف در گسترش فرهنگ وقف مؤثر است و لذا عملکرد و اقدامات متولیان و اداره اوقاف، موجب ترویج فرهنگ وقف خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تأکید بر اینکه هدایت موقوفات باید به سمت نیازهای روز جامعه باشد، گفت: یکی از اولویت‌های اداره اوقاف در برنامه‌های خود باید ترویج این فرهنگ و سوق دادن آن به سمت نیازهای جامعه باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، وقف ۴۰ هزار متر زمین کشاورزی جهت امور فرهنگی و دینی توسط حاج صفر مولایی و ۲۰۰ متر زمین مسکونی، مصالحه شده جهت ساخت مؤسسه قرآنی شهر مهاجران که مصالحه کننده آن(بانو مختاری) است موقوفاتی است که صبح امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان و امام جمعه شهرستان مهاجران انجام شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha