پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
غلامحسین مهدوی نژاد - سمنان

حوزه/ رئیس بنیاد تبیین اندیشه های امام خمینی(ره) استان سمنان از توزیع ۳۱۳ بسته ارزاق به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: علاقه مندان می توانند به رسم نیکوکاری در این امر خیر شریک شوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد، با اشاره به اقدامات بنیاد تبیین اندیشه های امام خمینی(ره) استان سمنان، در گفتگو با خبرنگاران به صورت مجازی اظهار داشت: با شیوع این ویروس بنیاد تبیین هم فعالیت جهادی خود را آغاز کرد و ضدعفونی معابر و محلات و تولید ماسک از جمله اقدامات این بنیاد در سطح شهرسمنان بوده است.

رئیس بنیاد تبیین اندیشه های امام خمینی(ره) استان سمنان تصریح کرد: بازدید از محل فعالیت طلاب جهادی در راستای تولید آبمیوه های طبیعی برای کادر درمانی و پرستاران بیمارستان کوثر  و همچنین دیدار با فعالان عرصه خدمات سلامت در بیمارستان کوثر هم صورت گرفت و اقدامات مبارزه با کرونا ادامه یافت تا در پی فرمایش مقام معظم رهبری در نیمه شعبان نخستین جلسه ستاد هماهنگی و برنامه ریزی در راستای «رزمایش همدلی» و کمک به نیازمندان با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و جمعی از خیرین و فعالین فرهنگی برگزار شد.

وی افزود: همچنین جلسه هماهنگی دیگری با حضور دستگاه های فرهنگی تبلیغی و برخی تشکل های مردمی جهت برنامه ریزی فرهنگی در راستای رزمایش مواسات و کمک مومنانه در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان تشکیل شد.

حجت الاسلام مهدوی نژاد خاطرنشان کرد: با توجه به جلسات برگزار شده پویشی راه اندازی شد با عنوان «رسم نیکوکاری» که در راستای تحقق فرمایش رهبری آغاز شده است و تلاش می کنیم که ۳۱۳ بسته ارزاق را برای ماه مبارک رمضان تهیه و توزیع کنیم.

وی با بیان اینکه کمک ها به صورت نقدی و غیر نقدی جمع آوری می شود و در بین نیازمندانی که به سبب کرونا دچار آسیب شده اند و یا پیش از آن ها با مشکلاتی مواجه بودند توزیع خواهد شد، گفت: البته این پویش تنها مختص ماه مبارک رمضان نیست و بعد از ماه رمضان نیز ادامه می یابد و امیدوار هستیم که بتوانیم خانواده های بیش تری را تحت پوشش قرار دهیم.

رئیس بنیاد تبیین اندیشه های امام خمینی(ره) استان سمنان افزود: علاقه مندان می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۴۰۰۴۰ واریز و یا جهت ارسال کمک های غیر نقدی با شماره ۰۹۲۱۶۶۳۴۷۴۳ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha