پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حق گویان

حوزه/ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) قزوین از توزیع اطعام مهدوی به ۳۱۳ هزار خانواده نیازمند در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، مهندس مهرعلی حق گویان در دیدار با مدیر حوزه علمیه استان قزوین، نقش حوزه های علمیه در عرصه های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی را مؤثر و با اهمیت دانست و گفت: علما و روحانیت در طول تاریخ با همراهی مردم منشأ برکات بیشماری برای این کشور بودند و کمیته امداد باید بیش از پیش از این پتانسیل عظیم بهره ببرد.

وی افزود: امدادرسانی در حوزه فرهنگی با توجه به تهاجم فرهنگی و آسیب های موجود در جامعه امری ضروری است و از این رو امداد فرهنگی با محوریت قرآن و اهل بیت(ع) یکی از رسالت های حوزه علمیه است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) قزوین تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) در این سالها به دنبال ارتباط بیشتر با حوزه های علمیه بوده و طرح مددکاری اسلامی را با استفاده از ظرفیت طلاب و روحانیت در بین خانواده ها دنبال کرده است.

حق گویان با اشاره به فعالیت های صورت گرفته کمیته امداد در راستای مواسات مؤمنانه، بیان کرد: در جلسه معاونان و کادر اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) قزوین قرار شد در ماه مبارک رمضان به ۳۱۳ هزار خانواده نیازمند اطعام مهدوی توزیع شود.

وی اظهار کرد: باید جامعه به سمتی پیش برود تا خیّران و نیکوکاران تشویق شوند تا مشارکت بیشتری در امور خیرخواهانه و کمک به نیازمندان داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین تصریح کرد: هیچ نیازمندی نباید دست خالی از کمیته امداد امام خمینی(ره) خارج شود و از طرفی باید روحیه بهره وری در بین مددجویان کمیته امداد احیا شود تا آنها نیز در بالندگی اقتصاد کشور سهیم باشند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha