پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 896614
۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
سید علیرضا عبادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: کاری که شما انجام می دهید، زوایای بسیاری دارد اما مهمترین زاویه آن، زاویه مواسات مؤمنانه بودن آن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، صبح امروز در دیدار اعضای ستاد استانی قرارگاه مواسات و کمک مؤمنانه استان، اظهار کرد: خداوند متعال را شکر کنید زیرا به شما توفیقی عنایت کرده تا در یک چرخه و زنجیره ای که زوایای مختلفی دارد برای رضای خدا کار کنید.

وی افزود: اقدامات قرارگاه مواسات از یک بعد یک مسئله‌ی اقتصادی است و از بعدی دیگر نیز کمک به مسئله‌ی بهداشت است، زیرا زمینه هایی فراهم می گردد که مردم در اجرای مقررات بهداشتی صبور باشند، و در عین حال یک مسئله‌ی اجتماعی است و با همه‌ی این حرف ها لوازم سیاسی دارد و بالاتر از این ها موضوع فرهنگی و فرهنگ سازی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: رزمایش مواسات، یک رزمایشی است که عکس‌العمل آن روان دشمن را خورد می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: این رزمایش همچنین دارای زوایای ناشناخته‌ای است و آن در مؤمنانه‌بودن آن است.

وی با بیان اینکه نه انسان و نه اسلام آنگونه که باید شناخته شده اند، گفت: بیش از آنی که فقیر نیاز داشته باشد تا دستش را بگیرند، غنی از دید مؤمنانه نیاز دارد تا بخشش کند.

امام جمعه بیرجند مطرح کرد: در طول تاریخ و همچنین در زمان معاصر، موانعی ایجاد شده تا ما رمزهای مؤمنانه و رمزهای انسانی را کمتر متوجه شویم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی بیان داشت: خداوند متعال نور هدایت را به ما عطا کرده است اما برخی آن را ضایع و برخی دیگر به خوبی از آن بهره می برند و به درجات عالی می رسند.

وی ادامه داد: کاری که شما انجام می دهید، زوایای بسیاری دارد اما مهمترین زاویه آن، زاویه مواسات مومنانه بودن آن است، زیرا جمع بین انسان در انسانیتش و مکتب در اسلامیتش در همان مؤمن جمع می شود.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه باید از فرصت ها به خوبی استفاده کرد، افزود: ظاهر کرونا و دیگر بیماری ها و حوادث تلخ و ناگوار است اما باطن آن هم برای این مردم عزیز ما و هم برای این سازمان هایی که در این جهت خدمت می کنند، بسیار خیر است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی گفت: این اقداماتی که انجام می گیرد، همه مقدمه است تا بیش از پیش مورد عنایت پروردگار قرار بگیرید و دعاهای شما مستجاب و دردهای شما دوا و دشمن شما خار و ذلیل گردد، لذا آن را بسیار غنیمت بدانید.

انتهای پیام/ب

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha