جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سروستانی

 حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با تشریح برنامه‌های ماه مبارک رمضان، گفت: اولویت فعالیت‌های تبلیغی ماه مبارک امسال استان بوشهر رزمایش مواسات و همدلی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی امروز در جمع خبرنگاران، با تشریح برنامه‌های ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: اولویت فعالیت‌های تبلیغی ماه مبارک امسال استان بوشهر رزمایش مواسات و همدلی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان امسال اجتماع تبلیغی نداریم، افزود: مسئله تبلیغ بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان امسال با محوریت ترویج فرهنگ مواسات انجام می شود.

 وی اضافه کرد: شبکه تبلیغی همان‌طور که در همه عرصه‌ها توفیقات خوبی داشته است، در عرصه فرهنگ‌سازی مواسات و همدلی در سطح جامعه هم لبیک‌گوی مقام معظم رهبری خواهد بود و به ایفای نقش مؤثر و سازنده خواهد پرداخت.

حجت‌الاسلام سروستانی افزود: نقش ما در قرارگاه فرهنگی مواسات با محوریت نماینده ولی فقیه در استان این است که در امر خدمت‌رسانی به مردم به ایفای نقش بپردازیم و ماموریت اصلی شبکه تبلیغ فرهنگ‌سازی مواسات است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر اظهار کرد: در ماه رمضان امسال فعالیت‌های تبلیغی بر اساس استفاده از ظرفیت فضای مجازی خواهد بود و منابر، مجالس و فعالیت‌های قرآنی با استفاده از ظرفیت فضای مجازی اجرا خواهند شد.

وی افزود: امسال به علت شیوع کرونا برنامه‌های ماه مبارک رمضان به صورت مجازی و با شعار «هر خانه یک مرکز دینی» برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha