جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سروستانی

حوزه/ حجت الاسلام سروستانی از راه‌اندازی استودیوی مجازی ویژه ماه مبارک رمضان در اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی امروز در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه‌های ماه مبارک رمضان اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، اظهار داشت: در آستانه حلول ماه مبارک رمضان و با هدف تولید محتوای فاخر فرهنگی و مذهبی جهت ارائه در فضای مجازی و به همت اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر استودیوی مجازی ویژه ماه مبارک رمضان در این مجموعه راه‌اندازی شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان امسال اجتماع تبلیغی نداریم، افزود: این استودیو به منظور تولید محتوای کیفی و مطلوب قابل انتشار در فضای مجازی از یکم اردیبهشت امسال آغاز به فعالیت کرده است.

وی با اشاره به ایفای نقش مؤثر و سازنده اقشار مختلف فرهنگی از جمله شبکه تبلیغی و جامعه قرآنی در سطح جامعه در موقعیت‌های گوناگون، ادامه داد: در این استودیو با بهره‌گیری از ظرفیت اساتید برجسته قرآنی و همچنین مبلغان و روحانیون صاحب سبک و توانمند عرصه تبلیغ محتواهایی در زمینه ترویج فرهنگ دینی و فضائل ماه مبارک رمضان تولید خواهد شد.

حجت‌الاسلام سروستانی افزود: ضبط برنامه‌هایی همچون شرح دعای ابوحمزه ثمالی، تفسیر ادعیه روزانه ماه مبارک و بیان دیدگاه‌های قرآنی در موضوعات مختلف فرهنگی، سیاسی و اقتصادی و تهیه کلیپ‌های کوتاه محتوای مفاهیم فوق، با قابلیت ارائه در فضای مجازی از جمله برنامه‌هایی است که ماه مبارک رمضان امسال انجام خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر اظهار داشت: در ماه رمضان امسال فعالیت‌های تبلیغی براساس استفاده از ظرفیت فضای مجازی خواهد بود و منابر، مجالس و فعالیت‌های قرآنی با استفاده از ظرفیت فضای مجازی اجرا خواهند شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha