جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
یوسف جمالی

رئیس شوری هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: کتابخانه تخصصی انقلاب اسلامی یکی از کمبود هایی مهم فرهنگی در بوشهر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه« از بوشهر، رئیس شوری هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر صبح امروز در جلسه ای با مسئول حوزه هنری انقلاب اسلامی استان با اشاره به نقش هنر در انقلاب اسلامی گفت: هنر می تواند در فضای انقلاب اسلامی نقش آفرینی ویژه ای داشته باشد.

حجت الاسلام یوسف جمالی افزود: ارزش ها در طول تاریخ ثابت هستند ولی راه ها و ابزار انتقال آن در زمان های مختلف تفاوت دارد که الان هنر از مهم ترین ابزارها است.
رئیس شورای هماهنگی تبیغات اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: هنر یک زبان مشترک جهانی است و امروز هنر می تواند ارزش ها و معارف اسلامی را به جوان ها انتقال دهند و در قلب آنها نفوذ کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر بیان کرد: حوزه هنری یکی از نهاد موثر و مهم در عرصه هنر و فرهنگ انقلاب اسلامی است و آثار و فعالیت های ارزشمندی را تولید و منتشر می کند.

وی ادامه داد: کتابخانه تخصصی انقلاب اسلامی یکی از کمبود هایی مهم فرهنگی در استان بوشهر است که نبود آن احساس می شود و رایزنی های هم با استانداری و جاهای دیگر شده است که شورا هماهنگی و حوزه هنری انقلاب اسلامی می تواند آغاز کننده این کار بزرگ در استان باشند. 

امید پارسایی فر در ادامه این جلسه اظهار کرد: ماموریت حوزه هنری کشف و تربیت استعداد های عرصه فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی و تولید آثار هنری تراز انقلاب اسلامی است.
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: اندیشه های شهید مرتضی آوینی چارچوب و طلیعه ای است که حوزه هنری به آن سمت حرکت می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha