جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سیدحسین موسوی

حوزه/ سخنگوی ستاد ترتیل خوانی نوای ملکوت استان بوشهر از برگزاری این برنامه بدون حضور مردم روزه دار خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سید حسین موسوی، صبح امروز در جمع خبرنگاران با تبریک پیشاپیش فرا رسیدن ماه مبارک رمضان از برگزاری برنامه ترتیل خوانی نوای ملکوت در استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: این برنامه برای نهمین سال پیاپی از سوی ستاد ترتیل خوانی نوای ملکوت استان و با تلاوت قاریان ممتاز هم استانی برگزار می‌شود.

سخنگوی ستاد ترتیل خوانی نوای ملکوت استان بوشهر با بیان اینکه برنامه امسال بدون حضور مردم روزه دار برگزار می‌شود، گفت: با توجه به شرایط کشور و درگیر بودن آن با مساله ویروس کرونا، به جهت حفظ سلامتی مردم و نیز رعایت فاصله گذاری اجتماعی امسال از حضور مردم عزیز و روزه دار استان در برنامه ترتیل خوانی نوای ملکوت تا اطلاع ثانوی محروم هستیم، به همین جهت تغییراتی در شکل برگزاری این برنامه به وجود آمده است.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی به عمل آمده از سوی ستاد ترتیل خوانی نوای ملکوت استان، مقرر شده ۱۵ روز نخست این برنامه در آستان مقدس امامزاده محمد باقر(ع) بوشهر و نیز در نیمه دوم ماه مبارک رمضان در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شود.

موسوی از پخش زنده این برنامه توسط صدا و سیما مرکز بوشهر خبر داد و گفت: همزمان با اولین روز از ماه مبارک رمضان، این برنامه از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به صورت زنده پخش می‌شود و روزه داران و مردم عزیز استان می‌توانند از طریق گیرنده‌های خود به مشاهده و استماع کلام نورانی قرآن کریم بپردازند.

سخنگوی ستاد ترتیل خوانی نوای ملکوت استان بوشهر با تاکید بر پرهیز مردم از آمدن به محل اجرای برنامه ترتیل خوانی نوای ملکوت، گفت: به جهت حفظ فاصله گذاری اجتماعی و پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا، از مردم روزه دار تقاضا می‌شود به محل برگزاری این برنامه مراجعه نکنند.

وی، استان بوشهر را از استان‌های موفق در برگزاری برنامه ترتیل خوانی نوای ملکوت عنوان کرد و ابراز داشت: در طول سال‌های گذشته این استان همواره توانسته در بین کلیه مراکز استانی رتبه‌های اول تا سوم را کسب کند و از این حیث جزو  استان‌های موفق بوده است.

موسوی، استان بوشهر را استانی قرآنی عنوان کرد و اظهار داشت: استان بوشهر یکی از استان‌های جوان کشور است و به سبب عجین بودن جوانان و نوجوانان این استان با قرآن کریم شاهد حضور چشمگیر جوانان و نوجوانان در برنامه‌های قرآنی سراسر استان هستیم اما امسال شرایط به گونه‌ای است که متاسفانه از حضور جمعیت محروم هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha