جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رزمایش کمک مومنانه

حوزه/ رزمایش کمک مؤمنانه سپاه با حضور مسئولان استانی در مصلای جمعه بوشهر با توزیع پنج هزار بسته‌ اهدایی مردم بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، رزمایش کمک مؤمنانه سپاه پیش از ظهر امروز با حضور مسئولان استان در مصلای جمعه بوشهر با توزیع پنج هزار بسته‌ اهدایی مردم بوشهر برگزار شد.

سردار علی رزمجو در حاشیه برگزاری این رزمایش در جمع خبرنگاران با اشاره به تشکیل قرارگاه رزمایش مواسات در استان به ریاست نماینده ولی فقیه، اظهار داشت: در کنار برنامه ریزی برای تهیه بسته های معیشتی در قالب این رزمایش، کار شناسایی افراد مستمند و آسیب دیده از شرایط کرونا را در دستور کار قرار گرفته است.

فرمانده سپاه استان بوشهر با تاکید بر استفاده از ظرفیت های گسترده مردمی در برگزاری این رزمایش، ابراز داشت: این رزمایش در سه مرحله برگزار می شود که مرحله اول آن امروز با توزیع پنج هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال انجام شد و ارزش ریالی هر بسته ۲ میلیون ریال و شامل برنج، گوشت سفید، گوشت قرمز، رب گوجه فرنگی، شکر، خرما، حبوبات، روغن و اقلام بهداشتی است.

وی درباره زمان برگزاری مرحله دوم این رزمایش، گفت: براساس برنامه ریزی های به عمل آمده روز ۱۵ ماه مبارک رمضان و همزمان با میلاد امام حسن(ع) مرحله دوم آن برگزار می شود و همچنین مرحله سوم آن همزمان با عید سعید فطر برگزار خواهد شد.

سردار رزمجو بیان داشت: در برگزاری این رزمایش انسجام و همراهی خوبی را بین دستگاه های اجرایی،  پایگاه‌های مقاومت بسیج، دهیاری ها و شوراهای اسلامی شهر و روستا شاهد بودیم که نشان از همدلی بالای مسئولان در استان است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha