سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
فعالیت جهادی طلاب جهادی مدرشه علمیه امیرالمومنین(ع) تبریز در مقابله با کرونا

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع)تبریز با تاکید بر حفظ کرامت نیازمندان در اجرای رزمایش های مومنانه از توزیع ۳۱۳ بسته کمک معیشتی بین خانوارهای نیازمند تبریز خبر داد.

حجت الاسلام روح الله بجانی مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، گفت : پس از بیانات امام خامنه ای در روز نیمه شعبان مبنی بر راه انداختن رزمایش گسترده کشوری مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا، طلاب مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع)تبریز روحیه ایثارگری و انفاق خود را به نمایش گذاشتند و با تمام توان وارد عرصه شدند که تاکنون کمک های بسیار خوبی جمع آوری شده است.

وی ادامه داد: بر همین اساس تاکنون بالغ بر ۳۱۳ سبد کالا  شامل گوشت، برنج، روغن، ماکارونی و ...، تهیه و در میان خانواده های نیازمند توزیع شده است.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) با اشاره به فراخوان رهبر معظم انقلاب برای دستگیری از افرادی که جریان کرونا بر زندگی آن‌ها اثر منفی گذاشته است، به اهمیت رزمایش مواسات تأکید کرد و عنوان داشت: تعدادی از گروه‌های آسیب‌پذیر تحت حمایت هیچ‌کدام از نهادهای دولتی و خصوصی نیستند که باید با شناسایی دقیق موردحمایت قرار گیرند.

حجت الاسلام بجانی در پایان خاطر نشان کرد: رزمایش کمک مومنانه در استان با حمایت نماینده ولی فقیه، خیرین این مدرسه آغاز شده و  بسته‌های غذایی و معیشتی برای کمک به محرومان و نیازمندان تهیه می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • اشرف IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
    1 1
    سلام خسته نباشید میگویم منچرا بما فقیرا کمک نمی کنید ۲تا دختر دارم شوهرم بیکاره بادرامد کم زندگی میکنیم بایک خونه کوچک ایا به نظر شما به ما ازبسته نمیرسه؟؟؟
  • صفر IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    0 0
    سلام ۲۳سال فقر تحمل مستجری نداشتن حتی یک مترزمین فقرترین آدم روی زمین ماییم حتی اونهایی که عضوکمیته امدادبهزیستی یاخییرین هستن دارای خونه هستن ولی مابدبخت کسی رانداریم ۱مارزمین هم نداریم کسی نیست بخاطرخداازدستمان بگیردخدایابه امیدتو کسی رابفرس ماراهم کمی خوشحال بکنه