پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
احمدی

حوزه /مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان از توزیع ۴ هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان، بین نیازمندان شهرستان کاشان خبر داد.

حجت الاسلام شمس‌الدین احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، گفت: ناحیه مقاومت بسیج کاشان در راستای اجرای طرح کمک مؤمنانه ۴ هزار بسته معیشتی را آماده توزیع کرده است.

وی خاطرنشان کرد: این بسته ها در دو بخش معیشتی شامل برنج، گوشت، قند، شکر، چای، حبوبات، ماکارونی، سویا، رب و اقلام بهداشتی هر کدام به ارزش ۳۰۰ هزار تومان بین نیازمندان، افراد یتیم و زنان سرپرست خانوار توزیع می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان با بیان اینکه این برنامه با کمک و هم‌افزایی فرماندهان پایگاه‌های مقاومت، ائمه جماعات و خیرین اجرا می‌شود، تصریح کرد: پس از  بیانات مقام معظم رهبری در روز نیمه شعبان مبنی بر به‌راه‌انداختن رزمایش گسترده کشوری برای همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا، خیرین کاشان، روحیه ایثارگری و انفاق خود را با تمام توان به نمایش گذاشته و وارد میدان عمل شدند

وی از مشارکت ۵۰ نفر از طلاب و روحانیون بسیجی کاشان در مبارزه با ویروس کرونا خبر داد و گفت: از روز اول شیوع ویروس کرونا طلاب و روحانیون کاشان به عنوان رهبران این جنگ در ضدعفونی کردن معابر، تولید و توزیع رایگان ماسک بین مردم، توزیع بسته‌های معیشتی، غسل و تدفین اموات کرونایی حضوری چشمگیر داشتند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان در پایان به شناسایی ۲۰۰ نفر از خانواده‌های آسیب‌دیده روحانیون جهادی کاشان بر اثر ویروس کرونا اشاره کرد و ادامه داد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای کمک به این عزیزان انجام شده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha