چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی آمل، خط دیگر تبلیغی روحانیت در ماه مبارک رمضان را ترویج مواسات عنوان کرد و گفت: مبلغان دینی باید در ماه مبارک رمضان مردم را به کمک و دستگیری از محرومان و مستمندان توصیه کنند.

حجت الاسلام اسماعیل رمضانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی آمل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و همچنین تعطیلی برنامه ها و نشست های دینی و مذهبی، برنامه های تبلیغی در قالب دیگری به مردم ارائه خواهد شد.

وی با بیان این که کارهای تبلیغی در ماه مبارک رمضان با محوریت خدمات اجتماعی دنبال خواهد شد، افزود: علاوه بر این بخشی از فعالیت های تبلیغی روحانیان در فضای مجازی دنبال خواهد شد.

حجت الاسلام رمضانی با اشاره به این که فضای مجازی ظرفیت بسیار بالای در جهت ارائه پیام های دینی به مردم است، خاطرنشان کرد: با توجه به سطح دسترسی مردم در این خصوص، مبلغان دینی می توانند از ظرفیت فضای مجازی در جهت بیان مطالب دینی و معنوی به مردم استفاده کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آمل با بیان این که مبلغان دینی می توانند حتی منبرهای ماه مبارک رمضان را در فضای مجازی به مخاطبان خود ارائه دهند، بیان داشت: باید برنامه های جایگزین را برای فعالیت های دینی و تبلیغی در ماه مبارک رمضان ارائه شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به عملیات مقابله با موج دوم کرونا با شعار «معنویت و انفاق» اشاره کرد و با بیان این که خوشبختانه با فرمان ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی شاهد یک عزم ملی برای مقابله با کرونا و همچنین دستگیری از محرومان جامعه هستیم، گفت: به طور حتم این طرح ارزشمند در آستانه ماه مبارک رمضان با قدرت اجرایی خواهد شد.

حجت الاسلام رمضانی با اشاره به این که حضور و مشارکت مردم در صحنه های مختلف چهل سال اخیر همواره پررنگ و اثرگذار بوده است، گفت: ترویج این فریضه الهی با نقش آفرینی مردم به عنوان خط عملیات فرهنگی و تبلیغی مورد توجه است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آمل با بیان این که انفاق و کمک به محرومان یکی از جلوه های ارزشمند ماه مبارک رمضان است، افزود: حرکت های خداپسندانه و خیرخواهانه در شرایط امروز جامعه پررنگ تر از هر زمان دیگری خواهد بود.

وی در ادامه سخنان خود، ماه مبارک رمضان را بهار قرآن دانست و گفت: مبلغان دینی در ماه ضیافت الهی با تطبیق آیات الهی بر شرایط حال جامعه بر بستر اشاعه اسلام ناب، به تعمیق باورهای معنوی مردم خواهند پرداخت.

حجت الاسلام رمضانی همچنین به خط تبلیغی مبلغان دینی در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: یکی از خطوط تبلیغی که مبلغان دینی باید در ماه مبارک رمضان دنبال کنند چالش تمدن غرب و تبیین ضعف کشور های غربی و مکتب مادی گرا در مواجهه با کرونا است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آمل، خط دیگر تبلیغی روحانیت در ماه مبارک رمضان را ترویج مواسات عنوان کرد و افزود: مبلغان دینی باید در ماه مبارک رمضان مردم را به کمک و دستگیری از محرومان و مستمندان توصیه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha