پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جلسه

حوزه/ در جلسه هم اندیشی پذیرش حوزه علمیه اصفهان که با حضور معاونان آموزش و تهذیب و تبلیغ برگزار شد، بر بالا بردن سطح فعالیت‌های تبلیغاتی در عرصه رسانه و فضای مجازی تأکید شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، صبح امروز نخستین جلسه هم اندیشی پذیرش حوزه علمیه اصفهان با حضور مسئولان و کارشناسان معاونت های آموزش و تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان برگزار شد.

در ابتدای جلسه حجت الاسلام سید حسین مؤمنی با بیان لزوم تغییر در شیوه تبلیغات پذیرش سال جاری به علت شیوع ویروس کرونا، گفت: با توجه به عدم حضور دانش آموزان در مدارس و عدم توانایی تبلیغ چهره به چهره، لازم است با گسترش شبکه های مجازی حوزوی و ساخت تیزر تبلیغاتی برای شبکه های سیما، شیوه های جدیدی در این عرصه به کار گرفته شود.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان افزود: با دعوت از متخصصان رسانه و تولید محتوای جذاب، در شناساندن آموزه های حوزوی به نوجوانان و جوانان تلاش کرده و آنها را با فضاوی حوزوی بیشتر آشنا کنیم، چرا که این کار می تواند باعث ایجاد انگیزه بیشتری بین جوانان برای ورود به حوزه شود.

در ادامه این جلسه، حجت الاسلام عبدالامیر خطاط با اشاره به اهمیت فضای مجازی، گفت: توجه به رسانه امر بسیار مهمی است و باید در این بخش سرمایه گذاری انجام شود تا در مدت مقتضی به نتیجه مطلوب برسیم.

وی خاطرنشان کرد: مهم تر از تبلیغ و اطلاع رسانی برای حوزه علمیه، انگیزه سازی در نوجوانان و جوانان است؛ به عنوان مثال این فعالیت ها باید در دوره ابتدایی آغاز شود تا فرد بتواند برای ورود به حوزه در آینده تصمیم گیری کند، ثمره این فعالیت در درازمدت مشخص خواهد شد.

معاون آموزش حوزه علمیه اصفهان در پایان ابراز کرد: باید توجه داشت که هر یک از طلاب با عضویت در کانال‌های خانوادگی می تواند مبلغ خوبی در این زمینه باشند و همچنین با معرفی فضلای حوزوی در تخصص های مختلف به صدا و سیما می توانیم توانمندی های حوزه را معرفی و شناخت خوبی برای جوانان و نوجوانان ایجاد کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha