جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
علی نعمت اللهی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا مبلغان قزوین در ایام ماه مبارک رمضان در فضای مجازی و با استفاده از پیام رسان ها تبلیغ خواهند کرد.

حجت الاسلام علی نعمت الهی درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ازقزوین ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: این ماه با فضائل فراوانی بر ما ارزانی شده که باید قدر آن را دانسته و از لحظه به لحظه آن بهره برداری کنیم.

وی افزود: در این ماه هرچه بیشتر به دنبال تقوای الهی  باشیم به خدا نزدیکتر خواهیم شد وخداوند ما را از خطرات مختلف در زندگی حفظ می کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین اظهار کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین در زمان شیوع کرونا با ساماندهی مبلغان در فضای مجازی بستر را برای فعالیت آنها در پیام رسان ها برای ارتباط گیری با مردم و تبلیغ مجازی فراهم کرده است. همچنین برخی از مبلغین با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی به صورت سنتی به مناطق محروم اعزام خواهند شد.

حجت الاسلام نعمت الهی با اشاره به نحوه برگزاری برنامه های لیل القدر، عنوان کرد: اگر وضعیت قزوین تا شب های احیاء از نظر ابتلا به بیماری کرونا به وضعیت سفید مبدل شد احتمال اینکه مراسم به صورت معمول برگزارشود و اگر وضعیت زرد باقی بماند مراسم احیای شب های قدر ماه مبارک رمضان به صورت مجازی و از طریق ارتباط زنده تلوزیونی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha