جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سیدرضا موسوی

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین گفت: مرکز پاسخگویی به سؤالات دینی قزوین در بحث مشاوره، مسائل اعتقادی و شرعی همه روزه بصورت تلفنی آماده خدمت رسانی به مردم عزیز است.

حجت الاسلام سید رضا موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، گفت: بعد از اینکه مسئولیت مرکز پاسخگویی به سؤالات دینی قزوین به معاونت تهذیب حوزه علمیه استان واگذار شد. طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده کارشناسان این مرکز در بخش خواهران و برادران در بحث مشاوره، مسائل اعتقادی و شرعی همه روزه آماده خدمت‌رسانی به مردم عزیز هستند.

وی افزود: روزانه تعداد ۸ کارشناس در دو شیفت کاری صبح از ساعت ۸ تا اذان ظهر تعداد ۴ کارشناس و عصر از ساعت ۱۵ تا اذان مغرب تعداد ۴ کارشناس به صورت تلفنی پذیرای مردم هستند.

معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: با توجه به اینکه نمازهای جماعت مساجد در ایام ماه مبارک رمضان نیز برای پیشگیری از شیوع کرونا تعطیل شده است، مشاوره تلفنی برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی و ارتباط مؤثر روحانیون با توده مردم گزینه مناسبی است.  

حجت الاسلام موسوی با اشاره به فعالیت های قرارگاه جهادی شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین، ادامه داد: معاونان تهذیب مدارس علمیه در فضای مجازی گروه هایی را تشکیل داده اند و یکی از کارهای آنها تربیت و تشویق طلاب برای حضور در قرارگاه است.  

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha