پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
صندوق قرض الحسنه دفتر تبلیغات

حوزه/صندوق قرض الحسنه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از تعویق دو قسط از وام های کمتر از شش میلیون تومان مشتریان خوش حساب این صندوق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در اطلاعیه صندوق قرض الحسنه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم آمده است: «در آستانه ماه مبارک رمضان و در عمل به توصیه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به رزمایش احسان، صندوق قرض الحسنه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، علیرغم محدودیت منابع مالی، جهت مساعدت، دو قسط از وام های کمتر از شش میلیون تومان مشتریانی که تا اول اسفند ماه ۱۳۹۸ اقساط خود را به موقع پرداخت کرده اند، تعویق و به انتهای دوره بازپرداخت اقساط منتقل نموده است».

این اطلاعیه می افزاید: «از آنجایی که وام های صندوق بدون سود، کارمزد و جریمه تاخیر بوده و از محل برگشت اقساط پرداخت می گردد لذا در صورت عدم وصول به موقع اقساط، پرداخت وام به متقاضیانی که در نوبت هستند، مقدور نمی باشد. انتظار می رود با پرداخت به موقع اقساط، صندوق را در پرداخت وام های جدید یاری و در اجر معنوی آن سهیم گردید».

لازم به ذکر است، صندوق قرض الحسنه دفتر تبلیغات اسلامی هیچ گونه کانال و یا گروهی در پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی ندارد و علاقه مندان جهت مشاهده اخبار این صندوق می توانند به سایت این صندوق و یا صفحه آن در پایگاه خبری تبلیغ نیوز به نشانی www.Tablighnews.dte.ir مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • طلبه IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
    0 0
    چک‌های ضامن‌ها رو گم و گور نکنه