جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

حجت الاسلام صادقی با تجلیل از اقدام ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پرتاب موفق ماهواره نور، این اقدام را نشان دهنده اقتدار و عظمت نظام اسلامی به ویژه سپاه همیشه پیروز عنوان کرد.

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران با تجلیل از اقدام ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پرتاب موفق ماهواره نور، این اقدام را نشان دهنده اقتدار و عظمت نظام اسلامی به ویژه سپاه همیشه پیروز عنوان کرد.

وی با بیان این که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بار دیگر اقتدار خود را به رخ جهانیان کشید، افزود: این موفقیت بزرگ سپاه به دنیا نشان داد ایران اسلامی علیرغم تحریم های ظالمانه دشمن، کشوری مقتدر و توانمند است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که این پرتاب ماهواره نور به قطع و یقین دستاوردی بزرگ در عرصه فضایی ایران اسلامی است، خاطرنشان کرد: این تحول چشمگیر با همت و تلاش شبانه روزی سبز پوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دست آمده است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که چنین دستاورد عظیمی آن هم در شرایط تحریم های ظالمانه دشمن علیه ایران بسیار ارزشمند است، تصریح کرد: این تحول عظیم، دنیا را مبهوت کرد.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که دشمنان انقلاب اسلامی از چهار دهه گذشته همه توان خود را به کار گرفته تا مانع پیشرفت و توسعه کشور در عرصه های مختلف شود، گفت: ایستادگی و مقاومت ملت ایران مانع بزرگی در برابر توطئه ها و دشمنی های بدخواهان انقلاب بوده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که غرب به سرکردگی آمریکا از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز موانع بسیاری را در برابر حرکت ملت ایران قرار داده، بیان داشت: اما ایران اسلامی در همه این سال ها با تکیه بر توان داخلی توانسته به پیشرفت های بسیاری در عرصه های مختلف دست پیدا کند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول همه این سال ها حافظ انقلاب و نظام اسلامی بوده است، گفت: این نیروی انقلابی و مردمی در همه صحنه ها حضوری پررنگ و اثرگذار داشت است.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که پرتاب موفق ماهواره نور، عزت و عظمت سپاه پاسداران را در منطقه و جهان چند برابر کرد، افزود: این موفقیت بزرگ موجب عصبانیت و ناراحتی دشمنان و خوشحالی دوستان ملت بزرگ ایران شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که این دستاورد بزرگ، شیرینی ارزشمندی به ملت ایران است، ادامه داد: سپاه که در همه صحنه ها و عرصه ها نشان داد در خدمت مردم است، این بار نیز با چنین دستاورد عظیمی اقتدار خود را به دنیا نشان داد.

وی با تأکید بر اینکه تقویت بخش دفاعی و نظامی کشورمان از مسائل راهبردی و ضروری کشور است، افزود: هر چه در این عرصه های مهم جهش داشته باشیم به طور حتم قدرت بازدارندگی کشورمان در برابر تهدید های دشمن افزایش خواهد یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha