جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ماهواره نور

حوزه/قطعا پرتاب ماهواره نور، دستاوردی بزرگ و تحولی چشمگیر در عرصه فضایی برای ایران اسلامی خواهد بود که با همت دلاوران سبز پوش سپاه این اقدام انجام شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جمعی از اساتید و طلاب حوزه علمیه قم در نامه ای به فرمانده سپاه به خاطر پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور تبریک گفتند که متن پیام  به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 سردار سرلشگر حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم

ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی توفیق هرچه بیشتر برای سبز پوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور، نخستین ماهواره نظامی جمهوری اسلامی ایران را ابتدا به فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای عزیز، سپس به جنابعالی و همچنین فرمانده هوافضای سپاه پاسداران، سردارحاجی زاده تبریک عرض می کنیم.

قطعا پرتاب ماهواره نور، دستاوردی بزرگ و تحولی چشمگیر در عرصه فضایی برای ایران اسلامی خواهد بود که با همت دلاوران سبز پوش سپاه این اقدام انجام شد.

ما جمعی از اساتید، فضلاء و طلاب حوزه علمیه قم ضمن تشکر و حمایت از پرتاب ماهواره نظامی نور، از خدای متعال مسئلت می کنیم تا شیرینی این پرتاب با از بین رفتن ویروس منحوس کورونا که إن شاء الله با همت همه مردم به زودی اتفاق خواهد افتاد، دو چندان شود.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

جمعی از اساتید، فضلاء و طلاب و حوزه علمیه قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha