پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شکست آمریکا در صحرای طبس

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: پرتاب موفقیت آمیز اولین ماهواره نظامی "نور ۱" توسط سپاه پاسداران سیلی بزرگ دیگری بر پیکره دشمنان و افتخاری ارزشمند برای دوستداران انقلاب است.

به گزارش خبرنگار «حوزه» در بیرجند، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به مناسبت سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس و پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نظامی "نور ۱" به شرح ذیل است:

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ
وَ مَکَرُوا وَ مَکَرَ اللَّهُ وَ اللَّهُ خَیْرُ الْماکِرِینَ‌

پنجم اردیبهشت، روزی است که خداوند متعال نیرنگ شوم دشمنان اسلام و انقلاب را به خودشان برگرداند. طوفان شن که به منزله سنگ‌های سجیل مرغان ابابیل بود، دشمنان را چون برگ‌های خرد شده بر زمین افکند و صاحبان بینش و بصیرت و ایمان، امدادهای غیبی و اعجاز الهی را در عرصه خاک متجلّی دیدند.

گرگان روزگار و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از یاد برده بودند که میهن عزیز اسلامی ایران جایگاه‌ اسلام‌ و قرآن‌، خانه‌ خاندان‌ عصمت‌ و طهارت‌ علیهم‌ السلام‌ و منزلگاه‌ عاشقان‌ کربلا و نجف‌ است؛ روزی که آمریکا دست به کار شد و به صورت نظامی در طبس لشکر پیاده کرد به امر خدای قادر توطئه آنان به مفتضحانه‌ترین شکل آن شکست‌ خورده و رسوائی بزرگی را برای ایادی استکبار بجای گذاشت.

به خواست خداوند بزرگ، با تدابیر حکیمانه امام المسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی)، جبهه های مبارزه با کفر و طاغوت روزبه‌روز گسترده تر، عمیق تر و مستحکم تر از گذشته و امروز پرچم اقتدار انقلاب اسلامی در دنیا برافراشته است.

الحمدلله در آستانه این روز بزرگ(پنجم اردیبهشت ماه) شاهد پرتاب موفقیت آمیز اولین ماهواره نظامی "نور ۱" توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بودیم؛ این دستاورد بزرگ که برای اولین بار در جمهوری اسلامی ایران کسب شده، سیلی بزرگ دیگری بر پیکره دشمنان و افتخاری ارزشمند برای دوستداران انقلاب اسلامی است.

اینجانب ضمن گرامیداشت واقعه شکست استکبار جهانی در صحرای طبس و همچنین پاسداشت یاد و خاطره سردار رشید اسلام شهید محمد منتظر قائم، موفقیت غرورآفرین سپاه پاسداران در عرصه صنعت فضای کشور را به محضر ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(حفظه الله تعالی)، فرماندهان نیروهای مسلح، نخبگان نیروی فضای سپاه عزیز و ملت شریف ایران اسلامی تبریک می گویم. توفیق روزافزون نیروهای مومن، انقلابی و متعهد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه‌ی حوزه‌ها به‌خصوص حوزه فضایی را از درگاه ایزدمنان خواستارم.

سید علیرضا عبادی
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند
چهارم اردیبهشت ماه ۱۳۹۹

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha