جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار سلامی

حوزه/ فرمانده کل سپاه گفت: امنیت خلیج فارس از راهبردهای امنیت ایران است و هرگونه تهدیدی در این منطقه را قاطع، مؤثر و با سرعت پاسخ می‌دهیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، سردار حسین سلامی امروز(چهارم اردیبهشت ماه) در بازدید از منطقه نازعات در بوموسی، تنب بزرگ و قشم، ضمن بررسی آمادگی نیروهای مستقر در این منطقه، افزود: به آمریکایی‌ها می‌گوییم در دفاع از امنیت ملی و مرزهای آبی و امنیت کشتیرانی و امنیت نیروهای دفاعی مان کاملاً مصمم و جدی هستیم و هر اقدام خرابکارانه‌ای را قاطعانه پاسخ می‌دهیم.

وی تصریح کرد: به یگان‌های دریایی خود دستور داده ایم اگر شناور یا واحد جنگی از نیروهای تروریست آمریکا بخواهد امنیت کشتی‌های غیرجنگی یا شناورهای رزمی ما را تهدید کند آن شناور یا واحد را هدف قرار دهند.

فرمانده کل سپاه بیان کرد: سران آمریکا چند روز گذشته گفتند هر شناور نظامی ایرانی را که به شناورهای آمریکایی نزدیک شود منهدم می‌کنیم، اما در این ماجرا به دلیل درگیر بودن آمریکایی‌ها با ویروس کرونا شاهد آشفتگی در نوع فرماندهی و کنترل آن‌ها بر واحدهای نظامی شان بوده ایم.

سردار سلامی اضافه کرد: شناورهای امریکایی هفته گذشته بخاطر رفتار غیرحرفه‌ای و خطرآفرین مزاحمتی برای کشتی لجستیکی ما ایجاد کردند و وقتی شناورهای ما در حال گشت‌زنی در دریا بودند شناورهای آمریکایی با دستپاچگی رفتار غیرحرفه‌ای از خود نشان دادند.

وی بیان کرد: آمریکایی‌ها در گذشته قدرت ما را تجربه کرده‌اند و باید از آن عبرت بگیرند.

فرمانده کل سپاه موفقیت پرتاب ماهواره سپاه به فضا را تبریک گفت و افزود: برای توسعه عملکرد دفاعی خود در دریا، زمین و فضا از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم.

سردار سلامی اظهار کرد: هر روز در تولید سلاح‌های پیشرفته در سپاه تحولات جدیدی صورت می‌گیرد و این راه ادامه دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha