جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سید علیرضا عبادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: موفقیت پرتاب موشک ماهواره رسان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک برگ افتخار جدید و خار چشم دشمنان است.

به گزارش خبرنگار «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند پیش از ظهر امروز در دیدار با اعضای جامعه روحانیت مبارز استان، اظهار کرد: موفقیت پرتاب موشک ماهواره رسان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک برگ افتخار جدید که خار چشم دشمن است و همچنین پنجم اردیبهشت ماه، سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس است را نیز به همه ی اهل ایمان تبریک و تهنیت عرض می کنم.

وی افزود: بعد از شکست آمریکا در صحرای طبس خبرنگار روزنامه جمهوری، آن تاریخ مصاحبه ای با وزیر دفاع آمریکا انجام داد و از وی پرسید «شما طبق محاسباتی که انجام داده بودید و با این قدرت نظامی، چطور شد که در طبس افتضاح به بار آوردید؟» که وزیر دفاع آمریکا اینچنین پاسخ داد «ما خیلی دقیق عمل کردیم و در محاسبات خود همه چیز را حتی هوا را نیز سنجیده بودیم و ما هیچگونه کوتاهی انجام ندادیم اما رهبر انقلاب ایران هر دستی که بلند می کرد یکی از هواپیماها و هلیکوپتر ما سرنگون می شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به فتنه های گسترده ی دشمنان بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گفت: دشمنان از دو سال قبل تا آبان ماه ۹۸ به صورت مداوم می گفتند که ایران دیگر ۱۳ آبان، ۹ دی و ۲۲ بهمنی نخواهد داشت و فتنه ها نیز به اسفندماه کشیده می شود تا انتخاباتی صورت نخواهد گرفت، اما آنچه اتفاق افتاد بر خلاف تعبیر آنها بود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی ادامه داد: آنها همچنین برای اینکه صورت مسئله را پاک کنند، به خیال خودشان دست به یک کار بزرگی زدند و شهادت سردار سرافزار حاج قاسم سلیمانی و همراهنش را به عنوان یک ضرب شست عنوان کردند، اما دیدند که این شهادت چه نقشی در جهان، منطقه و ایران پیاده کرد به طوری که نقش آن بیش از ۴۰ سال جهاد آن مرد بزرگ بود.

وی مطرح کرد: ویروس کرونا یا طبیعی است و یا اینکه ویروس آزمایشگاهی است که اگر از نوع دوم باشد سرانگشت اشاره به سمت آمریکا است که این بیماری را بعد از آن همه تحریم و فشار و ... ایجاد کردند تا ایران را زمین‌گیر کنند، اما امروز می بینید خودشان زمین‌گیر شده اند.

امام جمعه بیرجند گفت: امروز برای مردم ما بصیرتی بیش از پیش حاصل شده است و آن تأکیدی که رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اقتصاد مقاومتی بارها ایراد فرمودند که متکی به نفت نباشید، امروز خودش را نشان داده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به اینکه در هر زمانی که برای این کشور مشکلی پیش آمده، دست غیب الهی همراه این ملت بوده است، گفت: شکر عملی همین بازسازی و احیای سیستم جامعه ی روحانیت مبارز است که کارشناسان انقلاب و دین هستند.

وی با بیان اینکه بنیان گذاران جامعه روحانیت مبارز مشخص است که چه شخصیت هایی بوده اند، افزود: جامعه روحانیت مبارز مورد اعتماد مردم بود که اجمالا در هر مسائل پیش رو در هر مقطعی، نظر جامعتین برای مردم حجت بود، اما عده‌ای از جامعه روحانیت شهید شدند، عده ای رحلت کردند که خدا رحمتشان کند و عده ای نیز آسیب دیدند که باعث شد تا نقش جامعه روحانیت مبارز کمرنگ شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: جامعه ی روحانیت مبارز یک جامعه ی کارشناس است نه حزب، لذا ستاد مرکزی باید شبهاتی که برخی ها مطرح می کنند را رفع کند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی در پایان گفت: جامعه ی روحانیت مبارز، جامعه ای است که باید با استکبار جهانی مبارزه کند و سیستم‌های کلی نظام را تعبیه کند، لذا آنهایی که عضویت دارند اطلاع کافی را نسبت به آنهایی که در حال تحصیل، تدریس و تبلیغ هستند، ابلاغ کنند تا اقدامات به صورت یکنواخت اجرا و این جامعه به جایگاه اصلی خود برگردد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha