جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدرسه علمیه امام خمینی

حوزه/ مدرسه علمیه امام خمینی(ره) مشهد مقدس در مقطع (سطح ۲ و ۳ پیوسته) در رشته تخصصی اخلاق و تربیت اسلامی طلبه می پذیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، مدرسه علمیه امام خمینی(ره) مشهد مقدس در مقطع(سطح ۲ و ۳ پیوسته) در رشته تخصصی اخلاق و تربیت اسلامی طلبه می پذیرد.

برنامه های آموزشی و پژوهشی در نظر گرفته شده از سوی مدرسه شامل «تربیت کارشناس اخلاق و تربیت با رویکرد تبلیغی در زمینه های سخنوری، پاسخ به سؤالات و شبهات و مشاوره»، «تربیت کارشناس در حوزه اخلاق و تربیت اسلامی»، «ارائه دوره های توانمندسازی در جهت کسب مهارت های تبلیغی» و «برگزاری کلیه دروس به صورت کارگاهی» است.

طلاب علاقه‌مند و مستعد به شرکت در این دوره از مزایایی همچون اعطای دانشنامه رسمی سطح ۳ تخصصی حوزه علمیه خراسان برخوردار شده و ضمن بهره‌مندی از اساتید برجسته و توانمند حوزه و دانشگاه، این امکان را کسب می کنند تا دوره خود را با تدوین پایان نامه در ۴ سال به اتمام برسانند.

همچنین طلاب شهرستانی علاقه مند به تحصیل در رشته اخلاق و تربیت اسلامی این مدرسه علاوه بر مزایای فوق، می توانند از خوابگاه نیز در طول مدت تحصیل خود استفاده کنند.

شایان ذکراست، «موفقیت در آزمون کتبی و مصاحبه علمی ـ عمومی»، «اتمام سطح یک یا تعهد به اتمام»، «کسب حداقل معدل ۱۶ در آخرین سال تحصیلی» و همچنین «تعهد به تحصیل تمام وقت در مدرسه» از جمله شرایط پذیرش طلاب علاقه‌مند به تحصیل در این رشته عنوان شده است.

طلاب علاقه‌مند می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به کانال @paziresh_ekh۲  در پیام‌رسان ایتا مراجعه و یا با شماره های ۰۹۳۰۹۰۲۶۲۳۹ و ۰۵۱۳۳۶۹۲۹۳۱ تماس بگیرند و یا به آدرس مشهد، خیابان طبرسی، بلوار شهید شوشتری، شوشتری ۴، شاهی ۲، رئوف ۴ مراجعه کنند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
    0 0
    نظر من از مدرسه امام خمینی مدرسه خوبی است