چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سفر مدیر حوزه علمیه خوزستان به شهرستان بهبهان

حوزه/ در نشست مدیر و معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان با مسئولان حوزوی بهبهان تصویب شد که سه مدرسه علمیه کنونی این شهرستان با یکدیگر ادغام و همگی محور یک مدرسه جامع فعالیت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، مدیر حوزه علمیه به همراه حجت‌الاسلام موسوی زاده، معاون آموزش حوزه علمیه استان خوزستان در ادامه بازدیدهای میدانی از مدارس علمیه سطح استان، به شهرستان بهبهان رفته و با مسئولان حوزوی مدارس علمیه این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

نخستین برنامه مدیر حوزه علمیه خوزستان در این سفر یک روزه، نشست با امام جمعه و مسئولان سه مدرسه علمیه امام صادق(ع)، امام زاده فضل(ع) و امام زاده ابراهیم(ع) بود که در رابطه با مسائل کلان شهرستان گفتگو و تبادل نظر شد.

در این راستا، حجت‌الاسلام سید جعفر موسوی زاده، پیرامون جزئیات این سفر و مصوبات آن، گفت: در سفری که مدیر حوزه علمیه خوزستان و این‌جانب به شهرستان بهبهان داشتیم، جلسه‌ای با حجت‌الاسلام ناصری، امام جمعه و مسئول حوزه علمیه امام صادق(ع) و امام زاده فضل(ع) و همچنین حجت‌الاسلام مجتهدی به‌عنوان مسئول حوزه علمیه امام زاده ابراهیم(ع) برگزار شد که در آن جلسه مسائلی پیرامون انسجام تشکیلات هر سه مدرسه مطرح شد.

معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان، در ادامه بیان کرد: در این جلسه مقرر شد، که مدرسه‌ای واحد با نام مدرسه علمیه موسی ابن جعفر(ع) تشکیل و از پایه ۱ تا ۱۰ پذیرش داشته باشد و هر سه مدرسه کنونی شهرستان بهبهان به‌عنوان زیر مجموعه این مدرسه علمیه قرار گیرند.

وی افزود: إن‌شاءالله قرار است دو مدرسه امام زاده ابراهیم(ع) و امام زاده فضل(ع)، در پایه ۱ تا ۱۰ قرار گرفته و مدرسه علمیه امام صادق(ع) نیز در آینده تبدیل به مرکز تخصصی برای شهرستان بهبهان شود.

حجت‌الاسلام موسوی زاده، با تأکید بر اینکه مصوبات فوق، مورد تأیید کلیه اعضای حاضر در جلسه قرار گرفته است، گفت: همچنین در خصوص تدوین چشم‌انداز ۵ ساله حوزه علمیه شهرستان بهبهان توسط مسئول و مدیران مدارس علمیه، مقرر شد که این اقدام تا دو ماه آینده به انجام رسد.

لازم به ذکر است، این جلسه چهارشنبه مورخ ۹۹/۲/۳ در شهرستان بهبهان برگزار شده است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha