سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
عابدینی

حوزه/ امام جمعه قزوین گفت: مردم به فرموده مقام معظم رهبری برای حضور در رزمایش کمک مؤمنانه لبیک گفته و با تمام توان و علاقه برای کمک به اقشار مختلف جامعه به میدان آمدند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در حاشیه مراسم توزیع اولین مرحله بسته‌های معیشتی قرارگاه مواسات و همدلی مؤمنانه که در مسجدالنبی(ص) شهر قزوین برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، گفت: وقتی مقام معظم رهبری مواسات و کمک مؤمنانه را به خانواده‌هایی که دچار مضیقه و تنگنا بر اثر کرونا شدند، یادآوری کردند تمامی ملت ایران قیام کردند و برای کمک به شهروندان آسیب پذیر از این بیماری وارد عمل شدند. 

امام جمعه قزوین افزود: همچنین محل‌های برگزاری نماز جمعه در سراسر کشور برای تحقق این مهم، قیام کردند و خوشحال هستیم که مساجد و گروه‌های ارزشمند و فعال بسیجی جهادی همه دست به دست هم داده اند تا در ایجاد این حماسه قرآنی و معنوی آن هم در آستانه ماه مبارک رمضان نقش آفرینی کنند. 

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با بیان اینکه بساط کرونا به زودی برچیده می‌شود، افزود: این در حالی است که بساط انفاق، کمک‌های خیریه، فعالیت بسیجی و جهادی در سراسر کشور و استان قزوین روز به روز پررنگ تر می‌شود و مرکز نماز جمعه با قوت و قدرت بیشتری برای خدمات رسانی به مردم تلاش خواهد کرد. 

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha