شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 897210
۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۵
اشکذر-رزمایش مؤمنانه

حوزه/ همزمان با برگزاری رزمایش مؤمنانه در شهرستان اشکذر از اعضای کانون مساجد و ائمه جماعت مساجد برای شناسایی افراد نیازمند هر محله دعوت شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، همزمان با سراسر استان یزد، رزمایش مؤمنانه با حضور حجت الاسلام محمدرضا طالبیان امام جمعه اشکذر، هادی نسب فرماندار،محمد صالح جوکار منتخب مردم یزد، اشکذر و ندوشن در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد.

این رزمایش به همت مرکز نیکوکاری مسجدالنبی اشکذر و خیرین و جهادگران شهرستان و در راستای لبیک به منویات مقام معظم رهبری با هدف کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از بیماری کرونا آغاز شد.

فرماندار اشکذر در این مراسم گفت: در مرحله اول این رزمایش تعداد 300 بسته معیشتی و حمایتی شامل 24 مورد از اقلام غذایی شامل روغن، برنج، گوشت، مرغ، حبوبات و... با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد ریال آماده شده که به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان در بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از بیماری کرونا در شهرستان توزیع می شود.

هادی هادی نسب با بیان اینکه کمک‌های جمع‌آوری شده در هر منطقه  براساس شناسایی‌های انجام شده بین افراد نیازمند همان منطقه توزیع می شود، اظهار کرد: برای شناسایی هر چه بهتر خانواده های نیازمنداز ظرفیت کانون مساجد محلات و ائمه جمعه و جماعات و پایگاه های محلی بسیج شهرستان نیزاستفاده خواهد شد.

انتهای پیام/313/47
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha