جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کارگر

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد گفت: طلاب و اساتید حوزه علمیه خواهران استان در رزمایش مواسات تاکنون بیش از یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی به نیازمندان داشته اند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد کارگرشورکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» و رسانه های استان یزد، اظهار کرد: در شرایط کنونی کشور و تعطیل شدن برخی مشاغل و ایجاد مشکلات اقتصادی ناشی از آن، بسیاری از هموطنان، آسیب های زیادی از لحاظ تأمین معیشت و گذران زندگی خود دیده اند. 

وی ادامه داد: خوشبختانه امروزه، فرهنگ جامعه به حدی رشد پیدا کرده که مردم برای انجام امور خیر و کمک به نیازمندان در بحران ها، به صورت خودجوش اقدام می‌کنند و خیلی نیاز به تبلیغ و دعوت به همکاری نیست، بانوان طلبه یزدی نیز در راستای کمک به نیازمندان جامعه از همان روزهای نخستین شیوع ویروس منحوس کرونا، وارد عرصه خدمت شدند.

اهدای بیش از ۹۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد افزود: طلاب و اساتید حوزه علمیه خواهران استان تاکنون ۹۴۰ بسته غذایی، بهداشتی، پوشاک و... به ارزش یک میلیارد و ۱۰۷ میلیون و ۲۸۰ هزار ریال را بین نیازمندان استان توزیع کردند.

حجت الاسلام والمسلمین کارگر از مساعدت  ۴۶ میلیون ریالی کمک های نقدی خواهران طلبه خبر داد و گفت: سه رأس گوسفند هم به ارزش ۶۷ میلیون و پانصد هزار ریال، قربانی و بین نیازمندان توزیع شده است.
 
وی تصریح کرد: در مجموع  یک میلیارد و  ۲۲۰ میلیون و ۷۸۰ هزار ریال  کمک‌های نقدی و غیرنقدی توسط طلاب خواهر در سطح استان، بوده است که در این مدیریت گزارش شده است. 

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان و فرمایش مقام معظم رهبری در مورد مواسات و همدلی، تهیه بسته های غذایی برای نیازمندان ادامه دارد و ان شاء الله پس از جمع آوری، با همکاری مرکز خدمات استان، در شب نیمه ماه مبارک رمضان یعنی شب میلاد کریم اهل بیت(ع) توزیع خواهد شد و طلاب و خیّرین گرامی می توانند برای شرکت در این کار خداپسندانه با مدارس علمیه خواهران استان تماس بگیرند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha