جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مسلم فرهنگیان مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) سنقر و کلیایی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) سنقر و کلیایی تصریح کرد: راه اندازی پویش «کمک مومنانه» در سطح کشور، در حقیقت تزریق امید به زندگی نیازمندان و درس عملی همدلی، اخلاص و ترویج روحیه مواسات را برای کسب رضایت الهی به دنبال دارد.

حجت الاسلام مسلم فرهنگیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: لیاقت حضور بر سفره میهمانی خداوند در ماه مبارک، اراده برای خود سازی و دستگیری از نیازمندان را می طلبد.

  مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) سنقر و کلیایی ادامه داد: تزکیه نفس، دستوری قرآنی است و چه زمانی بهتر از ماه مبارک رمضان که انسان از برخی امورات حلال اعم از خوردنیها و نوشیدنیها، برای رسیدن به قرب الهی منع شده است.

وی تصریح کرد: راه اندازی پویش «کمک مومنانه» در سطح کشور، در حقیقت تزریق امید به زندگی نیازمندان و درس عملی همدلی، اخلاص و ترویج روحیه مواسات را برای کسب رضایت الهی به دنبال دارد.

حجت الاسلام فرهنگیان با بیان اینکه رزمایش همدلی در ماه مبارک رمضان همان سنت حسنه و انفاق است، ادامه داد: تدبیر حکیمانه رهبری فرزانه در اجرای رزمایش همدلی و کمک مومنانه، ریشه درآموزه های قرآنی و سیره انسان ساز اهل بیت(ع) دارد.

حجت الاسلام فرهنگیان خاطر نشان کرد: گرچه پهن شدن سفره های اطعام به علت مبارزه با شیوع ویروس منحوس و رعایت فاصله گذاری اجتماعی از لحاظ شرعی و قانونی به صلاح نمی باشد، اما با همت جمعی می شود در رزمایش همدلی شرکت کرد.

وی در پایان گفت: نظام اسلامی برخلاف کشورهای کرونا زده، با حمایت های مالی و تخفیفات مالیاتی کسانی که دچار آسیب شغلی شده، خصوصا همت مردانه مومنین روزه دار، به سراغ افراد مستضعف و نیازمند شتافته، تا گوشه ای از مشکلات آنها را برطرف نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha