سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
امام جمعه مینودشت

حوزه/ امام جمعه شهرستان مینودشت در خطبه هایی مکتوب آخرین جمعه ماه شعبان، پرتاب ماهواره نور را به نیروهای سپاهی تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان و آخرین جمعه ماه شعبان خطبه ای مکتوب را منتشر کرد.

وی با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان به همه مسلمانان جهان و مردم شریف ایران و به خصوص مردم مینودشت بیان کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان، ماه عبادت، ماه طاعت، ماه دعا و نیایش هستیم. 

امام جمعه مینودشت خاطرنشان کرد: چون نعمت بزرگ مساجد را نداریم از دعاهای وارده در شب های ماه رمضان دعای افتتاح، دعای سحر و دعای ابوحمزه ثمالی غافل نشویم و در منازل بخوانیم، چرا که تعطیلی مساجد نباید باعث ترک دعا و قرآن و سایر عبادات و دعاها در ماه مبارک رمضان شود.

حجت الاسلام حسینی افزود: کرامت خاص ماه مبارک رمضان است که سفره الهی پهن شده است، چگونه از این سفره معنوی استفاده نماییم؛ باید با خواندن نماز، گرفتن روزه، با تلاوت قرآن و ادعیه وارده به این کرامت برسیم.

وی با توصیه بر بهره برداری از فیوضات ماه رمضان، اذعان کرد: نکند ماه رمضان بگذرد و کاری نکنیم که مورد مغفرت خداوند قرار نگیریم، حتما این ماه رمضان بهتر از ماه رمضان قبل باشیم.

استاد حوزه، ابراز کرد: امسال عده‌ای از مردم با توجه به شیوع کرونا نیاز به مساعدت و کمک دارند و به فرمایش بسیار ارزشمند مقام معظم رهبری که فرمودند "رزمایش مؤمنانه، باید به کمک نیازمندان بشتابیم"، الحمدلله تشکیلات زیادی در جهت مساعدت و کمک دست بکار شده‌اند.

حجت الاسلام حسینی اظهار کرد: غیر از نهادهای رسمی مثل کمیته امداد و بهزیستی، موکب حضرت زینب(س) و موسسه خیریه حضرت زهرا (س) نیز گام های بزرگی برداشته اند که با هماهنگی سپاه پاسداران شهرستان به صورت منظم توزیع خواهد شد.

وی اعلام کرد: موسسه خیریه حضرت زهرا(س) در ماه رمضان امسال هم مطابق چند ماه گذشته توزیع نان را بین شهروندان نیازمند اجرا خواهد کرد.

موسس مدرسه علمیه الزهراء(س) مینودشت با تشکر از زحمات برادران سپاه، افزود: در این زمان هم که مصادف است با سالگرد تاسیس سپاه پاسداران، فرستادن ماهواره نور کار بسیار ارزشمندی است که قلب ملت ایران را خوشحال کرد که ما نیز در سالگرد تاسیس سپاه، این موفقیت بزرگ را تبریک و تهنیت عرض می کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha