دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بسته های معیشتی رزمایش مواسات

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) خواهران شهرستان قدس، گفت: بسته‌های معیشتی رزمایش مواسات و کمک های مومنانه خیرین در آستانه ماه مبارک رمضان بین خانواده های کم درآمد توزیع شد.

خانم زینب سلمان پور، مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(علیه السلام) خواهران شهرستان قدس، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با بیان اینکه رزمایش مواسات ارزش معنوی بسیاری برای مؤمنین خواهد داشت، گفت: تعدادی بسته های غذایی شامل مواد غذایی، گوشت، برنج و پک بهداشتی که هر کدام به ارزش هر بسته ۳۵۰ هزار تومان آماده و تقدیم نیازمندان شد و در تلاش هستیم با جمع‌آوری کمک‌های مردمی و نهادهای انقلابی، بسته‌های معیشتی بیشتری  را تهیه و بین نیازمندان و آسیب دیدگان از شیوع ویروس کرونا توزیع کنیم.

وی  با اشاره به جزئیات اجرای طرح نوع‌دوستانه رزمایش مواسات، ابراز داشت: مدرسه علمیه باقرالعلوم(علیه السلام) در مرحله اول مکلف به توزیع کمک‌های مؤمنانه خیران، نوع دوستان، بسیجیان و ستاد اجرایی فرمان امام و سایر تشکل‌ها به طلاب نیازمند و خانواده های آنان است.

خانم سلیمان پور با تاکید بر ادامه کمک رسانی به خانواده های بی بضاعت، خاطرنشان کرد: ان شاءالله با یاری طلاب و اساتید عزیز و جمع آوری کمک های مردمی بتوانیم این طرح را تا پایان شکست کرونا ادامه دهیم چراکه می دانیم بسیاری از عزیزان در گذشته نیازی به مساعدت نداشتند، ولی در شرایط کنونی جامعه و آسیب های شغلی از کرونا قطعا به حمایت نیاز دارند که ان شاء الله به یاری خدا و امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف بتوانیم به آنها یاری برسانیم. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha