جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اهدای خون

حوزه/ مرکز خدمات حوزه های علمیه در پیامی طلاب و روحانیون و آحاد مردم را به شرکت در پویش اهدای خون هدیه به شهدا در آستانه ماه مبارک رمضان دعوت کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در پیام مرکز خدمات آمده است:

طلاب و روحانیون در بحران‌های مختلف مانند سیل و زلزله نشان داده‌اند که همواره در خدمت‌رسانی به مردم پیشرو بوده‌اند و در روزهای اخیر که جامعه با بحران ویروس کرونا مواجه است، طلاب، پیشگامی خود در خدمت‌رسانی به هم وطنان را ثابت کردند تا جاییکه وزارت بهداشت در اقدامی هوشمندانه پنجمین روز از هفته سلامت را«روحانیون، نهادهای دینی و همدلی مؤمنانه در مقابله با کرونا» نام‌گذاری کرد.
رهبر فرزانه انقلاب در سخنرانی اخیرشان، آحاد مردم را به رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا در ماه مبارک رمضان دعوت کردند و مطمئناً حوزویان نیز در این امر خداپسندانه پیش قدم خواهند بود.
در بحران پیش آمده به دلیل شیوع این بیماری، اهدای خون در کشور کاهش پیدا کرده است و مراکز درمانی نیاز مبرمی به واحدهای خونی دارند و مطمئناً یکی از نیازمندان واقعی بیمارانی هستند که در بیمارستان‌ها به واحدهای خونی نیاز دارند و ممکن است کمبود آن آثار جبران‌ناپذیری برای هم‌وطنانمان داشته باشد.
مرکز خدمات حوزه‌های علمیه از طلاب و روحانیون و خانواده‌های آنان و مردم شریف ایران دعوت می‌کند روز پنج‌شنبه چهارم اردیبهشت با حضور در پایگاه‌های انتقال خون در سراسر کشور خون خود را به روح شهدا هدیه کنند.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha