شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ناجی

حوزه/ حجت الاسلام ناجی از تهیه و توزیع بیش از ۷۰۰ بسته ارزاق شامل مواد پروتئینی، خوراکی و بهداشتی در قالب رزمایش مواسات از سوی قرارگاه جهادی طلاب و روحانیون حوزه علمیه اصفهان خبر داد.

حجت الاسلام علیرضا ناجی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، درباره اجرای رزمایش مواسات توسط قرارگاه جهادی طلاب و روحانیون حوزه علمیه اصفهان، اظهار کرد: مأموریت اصلی قرارگاه جهادی طلاب و روحانیون حوزه علمیه اصفهان لبیک به فرمایش ولی امر مسلمین با رمز یا صاحب الزمان اغثنی و یا صاحب الزمان ادرکنی است.

وی بیان کرد: رزمایش مواسات تحت قالب قرارگاه جهادی طلاب و روحانیون حوزه علمیه اصفهان و با کمک خیرین و بانیان نیک اندیش از چند روز گذشته در سرتاسر استان اصفهان آغاز شده است.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: امروز حدود ۷۰۰ بسته ارزاق در قرارگاه، توسط طلاب جهادی جهت توزیع بین نیازمندان تهیه و بسته بندی شد و اقدامات دیگر در این راستا در راه است.

وی ابراز کرد: این رزمایش تا عید فطر ادامه خواهد داشت و بر تعداد بسته‌های ارزاق و محتویات آنها روزانه با توجه به اعلام امادگی خیریان نیک‌اندیش افزوده می شود.

حجت الاسلام ناجی در پایان گفت: با توجه به اوضاع بحرانی به علت شیوع ویروس کرونا و مسائل سخت معیشتی و اقتصادی برخی از خانواده ها، برای بهتر عملیاتی شدن رزمایش مواسات  چند پیشنهاد بیان می شود.

۱ ـ طلاب در هر منطقه و شهرستان به محوریت مساجد و حوزه های علمیه قرارگاه رزمایش مواسات را برپا و اقدام به جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی کنند.

۲ ـ گزارش تصویری فعالیت خود را جهت تشویق دیگران برای ما ارسال کنند.

۳ ـ در حد توان تعدادی بسته‌ی ارزاق آماده و به بستگان نیازمند نزدیک خود کمک مؤمنانه نمایند.

۴ ـ طلاب حقوق بگیر جهت مواسات در معاش خود درصدی از حقوق خود را اختصاص به طلابی که در این ایام فشار مالی بر آن ها مضاعف شده است اختصاص دهند و جهت تشویق دیگران اعلام کنند.

۵ ـ بانیان خیر را به ما معرفی کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha