جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه لار

حوزه/ امام جمعه لارستان گفت: ۲ هزار و ۳۰۰ نفر در این ایام کرونایی شغل خود را از دست داده اند که نیازمند همیاری گسترده تری هستند.

حجت الاسلام سید مختار موسوی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به  بر فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش گسترده در کشور در جهت کمک و همدلی مومنانه به نیازمندان به دلیل شیوع بیماری کرونا، اظهار داشت: بر همین اساس ستادی در لارستان به ریاست امام جمعه و جانشینی فرماده سپاه ناحیه مقاومت با رمز یا علی ابن ابیطالب(ع) شکل گرفته و ذیل این ستاد دبیرخانه هایی قرار دارد که کمک حال مجموعه سپاه هستند.

وی در ادامه اضافه کرد: ۲ هزار و ۳۰۰ نفر در این ایام کرونایی شغل خود را از دست داده اند که نیازمند همیاری گسترده تری هستند.

 امام جمعه لارستان، معافیت شرکت ها و بنگاه های اقتصادی از مالیات را در صورت کمک به نیازمندان مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: اداره دارایی قول مساعد به منظور معافیت مالیاتی شرکت ها و بنگاه های اقتصادی در صورت کمک به نیازمندان را داده است.

وی خاطرنشان کرد: پس از فرمایش مقام معظم رهبری پیرامون مواسات و همدلی، بلافاصله شهرستان لار جزو نخستین شهرستان هایی بود که در سطح کشور این به این موضوع پرداخت، همچنین به این فکر افتادیم تا علاوه بر پرداخت به بخش مواسات و همدلی نیز الگویی را به دیگر شهرستان ها به همین دلیل رزمایش مدیرت همدلانه را در کنار بخش رزمایش همدلی آغاز کردیم که مصوبات جلسه نیز به بخشداران ابلاغ شده است.

حجت الاسلام موسوی خرم اظهار کرد: در روز نخست رزمایش مومنانه ۳۱۰ کارت هدیه مبلغ یک صد هزار تومان و ۴۰۰ بسته کمک معیشتی به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان میان نیازمندان توزیع شد و اکنون نیز کمک های بیشتری صورت گرفته است.

وی به فعالیت های ستاد مبارزه فرهنگی با کرونا پرداخت و بیان داشت: در این بخش نیز فعالیت هایی مانند پاسخ به شبهات، تجهیز اموات کرونایی توسط طلاب در کارگروه مدارس علمیه شهرستان و آموزش سخنرانی پیرامون استجابات دعا انجام شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha