یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه لار

حوزه/ امام جمعه لارستان از برگزاری افتتاحیه دوره کار و فعالیت تشکیلاتی به صورت مجازی، با حضور نماینده ولی فقیه در فارس خبر داد.

حجت الاسلام سید مختار موسوی خرم در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به برگزاری دوره توان تشکیلات، اظهار کرد: این دوره با هدف ارتقاء سطح فعالان و فعالیت های فرهنگی لارستان، امروز یک شنبه از طریق وبینار برگزار خواهد شد.

وی در ادامه به مدعوین و اساتید این دوره اشاره کرد و افزود: حجت الاسلام والمسلمین دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس،  سید احمد عبودیان معاون قرارگاه فرهنگی خاتم الانبیا(ص)، ابوذر یاسری استاد دانشگاه تهران، مرتضی جعفر زاده مدرس و مسئول کرسی آزاد اندیشی دفتر نهاد رهبری استان فارس و مجتبی صلح جو استاد دانشگاه و فعالی فرهنگی و رسانه ای از جمله مدعوین و اساتیدی هستند که در این دوره شرکت می کنند.

امام جمعه لارستان اظهار کرد: همچنین مخاطبین این دوره نیز مدیران و کارشناسان فرهنگی دانشگاه ها، اداره آموزش و پرورش، پایگاه های مقاومت، مدارس علمیه، و هیئات مذهبی لارستان خواهد بود.

حجت الاسلام موسوی خرم در پایان بیان کرد: این دوره به همت قرارگاه فرهنگی نماز جمله لارستان با همکاری فرهنگ سرای نهاد رهبری علوم پزشکی لارستان برگزار می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha