جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تغسیل اموات کرونایی

حوزه/ امام جمعه لارستان گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در سطح شهرستان، طلاب و اساتید جهادی مدرسه علمیه لارستان اقدام به تغسیل و تدفین اموات کرونایی اهل تسنن کرده اند.

حجت الاسلام سید مختار موسوی خرم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز، با اشاره به فعالیت های جهادی طلاب در سطح شهرستان، اظهار داشت: تجهیز اموات کرونایی اعم از تغسیل، تیمم، کفن و نماز به همت خواهران و برادران مدارس علمیه لارستان به طور مدام صورت می گیرد.

وی در ادامه همچنین از برگزاری نخستین جلسه طلاب جهادی  تجهیز اموات کرونایی به همت دفتر امام جمعه لارستان و همکاری مدرسه علمیه علی بن ابیطالب(ع) خبر داد.

امام جمعه لارستان با بیان اینکه علما و روحانیون مرزبانان حریم مکتب اهل بیت(ع) و یاور مردم در بحران ها و شداید هستند، عنوان کرد: همراه مردم بودن در سختی ها و هنگام نیاز، نقطه قوت روحانیت به شمار می رود و حضور جهادی طلاب در تجهیز اموات کرونایی نیز موجب خنثی شدن توطئه دشمنان می شود.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری ستاد کرونای لارستان کار گروهی جهت پیگیری و هماهنگی تجهیز اموات کرونایی با مشارکت شورای شهر، شهرداری، مدرسه علمیه لارستان و دارالرحمه تشکیل شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha