جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین از خدمات ارزشمند نیروهای مسلح، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج و طلاب و روحانیت در مبارزه با کرونا قدردانی کرد و گفت: فعالیت قرارگاه جهادی شهدای روحانیت تداوم خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا امروز در جلسه شورای بسیج حوزه علمیه قزوین در دفتر امام جمعه، گفت:  قرارگاه جهادی شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین یکی از گروه های جهادی و فعال است که فعالیت های مختلفی در مبارزه با کرونا داشته و این فعالیت‌ها همچنان استمرار و تداوم خواهد داشت.

وی افزود: هدف از تشکیل قرارگاه جهادی حوزه پیوند حوزه علمیه قزوین و مردم است و بعد از تشکیل قرارگاه و فعالیت های شبانه روزی طلاب در خدمت رسانی به مردم عزیز قطعاً پیوند حوزه های علمیه با اقشار مختلف مردم عمیق تر و مستحکم تر شد.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: خوشبختانه از زمان شیوع کرونا تا به امروز تشکّل های مردمی، هیئت های مذهبی، بسیج  و نیروهای مسلح، طلاب و روحانیون به ویژه سپاه پاسداران برای کنترل و مقابله با این بیماری با تولید اقلام بهداشتی، توزیع بسته های حمایتی و گندزدایی معابر و خیابان ها به کمک مدافعان سلامت شتافتند و نقش مهمی در کنترل بیماری کرونا ایفا کردند.

وی ادامه داد: ویروس منحوس کرونا آسیب‌های سنگینی به‌کل جوامع دنیا وارد کرده و بازتاب منفی و مخرب آن به‌قدری است که نمی‌توان همه وجوه آن را رصد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا بیان کرد: حوزه علمیه در امر مبارزه با کرونا بی‌تفاوت نبوده و در راستای رسالت‌های فرهنگی، دینی، اعتقادی و اجتماعی خود فعالیت‌هایی را انجام می‌دهد.

وی اظهار کرد: این حرکت بزرگ سبب شد طلاب حضوری مؤثر و ارزشمند در مقابله با کرونا داشته و طی این ۴ ماه فعالیت مستمر و شبانه‌روزی به‌صورت تمام‌قد در کمیته‌های مختلف تلاش کنند.

مدیر حوزه علمیه قزوین با اشاره به اینکه طلاب و روحانیت همیشه در سختی‌ها پیش‌ قراول بودند و امیدواریم از این به بعد نیز حضوری مستمر داشته باشند، اظهار کرد: قرارگاه جهادی شهدای روحانیت در استان قزوین هم‌افزایی مناسبی با دیگر گروه‌های جهادی چون مدافعان سلامت و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی دارد تا خدمات و کمک‌های همدلانه هر چه بهتر و به‌صورت مستمر ادامه یابد.

وی همچنین از تلاش ها و پیگیری های مستمر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان و همچنین سازمان بسیج طلاب در راستای هم افزایی برنامه های مبارزه با کرونا و همراهی خوب با مجموعه حوزه علمیه قزوین قدردانی کرد.

 حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا با اشاره به وضعیت نامطلوب معیشتی و اقتصادی مردم، بیان کرد: متأسفانه دولت محترم در این عرصه بسیار ضعیف عمل کرده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha