پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
عابدینی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار مدیران تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: ارتباط با خدا انسان را از گناه و لغزش دور نگه می‌دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، در دیدار مدیران تعزیرات حکومتی استان قزوین که به مناسبت سالروز فرمان تاریخی رهبر انقلاب در خصوص مبارزه با قاچاق کالا و ارز برگزار شد، اظهار کرد: کار خطیر و مسئولیت سنگینی بر عهده شما عزیزان قرار گرفته است و به عنوان امین دین، مردم و بیت‌المال ان‌شاءالله مانع از لغزش‌ها شده و عدالت را به صورت دقیق اجرایی می‌کنید.  

وی با بیان اینکه ارتباط با خدا انسان را از گناه و لغزش دور نگه می‌دارد، تصریح کرد: در قرآن آمده است ارتباط با خدا سبب می‌شود تا انسان از گناه و لغزش معصوم و مصون بماند و در هر مسئولیتی که داریم از خداوند بخواهیم ما را یاری کند تا دچار گناه و فریب نشویم و هر روز ارتباط خود را با خدا عمیق‌تر کنیم.  

امام جمعه قزوین با بیان اینکه تلاش کنیم تا دائم تغذیه معنوی و دینی شویم، خاطرنشان کرد: صیانت از ایمان، دین، شخصیت و کرامت خود موجب می‌شود تا به مردم خیر رسیده شود و از نااهلی‌ها و سوء استفاده از بیت‌المال جلوگیری شود.

 هوشنگ محمدی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین در ابتدای این جلسه گزارشی از عملکرد یک ساله این نهاد ارائه کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha