پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین در واکنش به توهین روزنامه سعودی به آیت الله العظمی سیستانی، گفت: یک چنین توهین وقیحانه ای به مرجع عالیقدر شیعه نشانه عجز، ناتوانی و استیصال است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا در نشست اعضای کتابخانه امام صادق (ع) قزوین با اشاره به اهانت روزنامه سعودی به آیت الله العظمی سیستانی، گفت: چنین توهین وقیحانه ای به مرجع عالیقدر شیعه نشانه عجز، ناتوانی و استیصال است.

وی ادامه داد: جایگاه و احترام والای مرجعیت شیعه نزد مردم عراق همواره مورد خشم و عقده گشایی سعودی‌ها بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا عنوان کرد: حوزه علمیه قزوین هر گونه هتک حرمت به مرجعیت دینی را که ارزش و جایگاه والایی در میان مسلمانان و اعتقادات آنان دارد را بشدت محکوم می کند.

مدیر حوزه علمیه قزوین با بیان اینکه حوزه علمیه قزوین برای رشد و بالندگی برنامه های متعددی خواهد داشت، خطاب به کارکنان کتابخانه امام صادق(ع)، عنوان کرد: حوزه علمیه قزوین در جهت ساماندهی و فعالیت های کتابخانه و به روز رسانی آن برنامه ای مدون تدارک دیده که همراهی و همکاری شما عزیزان را می طلبد.

وی ادامه داد: با عنایت به اینکه مرکز پژوهشی حوزه علمیه قزوین در جنب کتابخانه امام صادق(ع) واقع شده است، شما عزیزان وظیفه دارید که در جهت سرویس دهی به محققین این مرکز اهتمام جدی داشته باشید.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا تصریح کرد: مرکز پژوهشی حوزه علمیه باید کانون فعالیت های علمی و پژوهشی در عرصه علوم اسلامی و انسانی باشد.

در ادامه حجت الاسلام محمدرضا سبحانی نیا، مدیر کتابخانه امام صادق(ع) گزارشی از فعالیت های در دست اقدام این مجموعه ارائه داد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha