چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ |۳۰ رمضان ۱۴۴۵ | Apr 10, 2024
آیت الله سیستانی

حوزه/ حزب الله لبنان در با صدور بیانیه ای اهانت و تعرض روزنامه سعودی الشرق الاوسط به آیت الله سید علی سیستانی این مرجع بزرگ را به شدت محکوم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حزب الله لبنان در با صدور بیانیه ای اهانت و تعرض روزنامه سعودی الشرق الاوسط به  حضرت آیت الله سید علی سیستانی این مرجع بزرگ را به شدت محکوم کرد.

حزب الله افزود: آیت الله سیستانی در وجدان مسلمانان و اعتقاداتشان از ارزش و جایگاه بسیار بالایی برخوردار هستند و ایشان از دیرباز حافظ امنیت عراق و عامل اساسی در حفظ وحدت ملّی و استقرار سیاسی آن به شمار می روند و فتوای معروف ایشان در مبارزه با گروهک های تروریستی داعش، نقش اساسی در آزادی سازی عراق داشته است.

حزب الله لبنان با بیان اینکه این روزنامه به این حد از پلیدی رسیده که یکی از مهمترین مراجع دینی جهان عربی و اسلامی را مورد اهانت قرار می دهد، اشاره کرد: هیچ کس نمی تواند به عظمت این جایگاه شریف و نقش تاریخی و بزرگ آن دستیازی کند.

حزب الله این اقدام روزنامه الشرق الاوسط و کسانی که در پشت پرده آن قرار دارند را خدمت مستقیم به دشمنان امت به ویژه ایالات متحده آمریکا و دشمن صهیونیستی دانست و گفت: این تلاشی برای فتنه انگیزی، اختلافات و جدایی دینی و سیاسی و ایجاد آشوب و نا به سامانی های اجتماعی است.

حزب الله ملت عراق را به وحدت، آگاهی و انسجام بیشتر و تلاش برای تحقق اهداف کشور در آزادی و استقلال حقیقی  دعوت کرد.

روزنامه سعودی الشرق الاوسط دیروز جمعه با انتشار کاریکاتوری توهین آمیز از آیت الله سیستانی، ایشان را به نقض حاکمیت عراق متهم کرده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha