جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حزب الله لبنان

حوزه/ حزب الله لبنان با صدور بیانیه سفر پاپ فرانسیس به عراق و نتایج مثبت آن به ویژه دیدار با حضرت آیت الله سیستانی را ستود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حزب الله لبنان با صدور بیانیه سفر پاپ فرانسیس به عراق و نتایج مثبت آن به ویژه دیدار با حضرت آیت الله سیستانی را ستود و از موضع آیت الله سیستانی مبنی بر ضرورت برداشته شدن رنج ها، ستم، زور، قهر، آزار دینی و فکری و جنگ ها و خشنونت، محاصره و آوارگی در بسیاری از کشور ها به ویژه ملت فلسطین در اراضی اشغالی حمایت کرد.

حزب الله با بیان اینکه عراق طی دو دهه گذشته با سختی ها و جنگ های متعددی که از سوی اشغالگران آمریکایی و تروریسم وهابی داعشی آغاز شد، مواجه بوده، افزود: آمریکا و داعش دو روی یک سکه هستند.

حزب الله ابراز امیدواری کرد که این سفر باعث بازگشت عراق به عرصه بین المللی و منطقه ای و تقویت وحدت ملی و حق طبیعی آن در حاکمیت و استقرار شود.

حزب الله لبنان بر نقش مهمی که مراجع معنوی دینی در سرتاسر جهان در مقابله با تجاوز، اشغالگری و تروریسم تأکید کرد و افزود: مراجع دینی در تثبیت ارزش های دوستی، همزیستی مسالمت آمیز، حق ملت ها در مقاومت و دفاع مشروع علیه اشغالگری و حمایت از آزادی و عدالت نقش مهمی ایفا می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha