جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
معبودی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین گفت: آمریکا با مفاهیمی زیبا خود را به جهانیان معرفی می کرد و واقعیت ها زیر این مفاهیم مخفی مانده بود، اما امروز در حال آشکار شدن است و آنهایی که خود را مهد آزادی، اقتدار و حقوق بشر می دانستند امروز چهره واقعی خود را نشان می دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، صبح امروز در جمع کارکنان سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: نیروهای مسلح کشور، معنویت را اولویت کار خود قرار داده اند  و با از جان گذشتگی و ایثار به دفاع از مردم  و مظلومان می پردازند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین با اشاره به اینکه دشمنان همواره به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، افزود: حفظ امنیت و دفاع از مرزهای کشور هزینه های بالای مادی و معنوی دارد، اما نیروهای توانمند و مخلص سپاه این روزها در مرزهای غرب و شمال غرب کشور مشغول مأموریت هستند با زحمات فراوان امنیت را برای مردم ایران به ارمغان آورده اند.

حجت الاسلام معبودی به تحولات اخیر آمریکا پرداخت و عنوان کرد: امروز چهره واقعی حاکمان آمریکا برای مردم دنیا آشکار شده و  مردم این کشور پرچم آمریکا را به آتش می کشند و این اوج نفرت یک ملت از حاکمان خود است.

وی ادامه داد: آمریکا با مفاهیمی زیبا خود را به جهانیان معرفی می کرد و واقعیت ها زیر این مفاهیم مخفی مانده بود، اما امروز در حال آشکار شدن است و آنهایی که خود را مهد آزادی، اقتدار و حقوق بشر می دانستند امروز چهره واقعی خود را نشان می دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین عنوان کرد: در دوران شیوع بیماری کرونا تمامی جهانیان دیدند در ایران اقشار مختلف مردم به میدان آمده و اجازه نداند یک بیمار رها شده در کشور وجود داشته باشد.

حجت الاسلام معبودی ضمن گرامیداشت هفته قلم بیان کرد: اگر قلم به دست افراد صاحب قلم و خوش فکر و بلند اندیشه باشد جایگاهی رفیع و استوار دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha