سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
توزیع غذای گرم در بین زلزله زدگان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه مصنوریه شیراز از تهیه و توزیع بیش از ۳۰۰ پرس غذای گرم توسط طلاب قرارگاه تبلیغی منصوریه میان نیازمندان خبر داد.

حجت الاسلام حمید رضا حدائق در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای مواسات و همدلی اظهار داشت: پیرو فرمایشات رهبر معظم انقلاب، قرارگاه تبلیغی منصوریه به منظور کمک به نیازمندان اقدام طبخ و توزیع غذای گرم میان نیازمندان کرده است.

وی با تصریح اینکه طلاب قرارگاه تبلیغی منصوریه تاکنون فعالیت های بسیاری در راستای کمک به نیازمندان انجام داده است، اضافه کرد: اکنون نیز با توجه به دغدغه مقام معظم رهبری پیرامون مواسات و همدلی این قرارگاه اقدام به تهیه و توزیع بیش از ۳۰۰ پرس غذای گرم در میان نیازمندان کرده است.

مدیر مدرسه علمیه منصوریه فعالیت های قرارگاه تبلیغی منصوریه را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: مدرسه علمیه منصوریه یکی از زیر مجموعه های قرارگاه تبلیغی است که تا کنون به فعالیت های بسیاری از جمله ضدعفونی معابر، منازل و وسایل نقلیه کرده است.

وی همچنین در ادامه افزود: تهیه و توزیع بیش از ۲۵۰ بسته غذایی شامل، برنج، ماکارونی، سویا، رب گوجه و حبوبات و همچنین تهیه و توزیع بیش از ۲۰۰۰ هزار اقلام بهداشتی شامل ماسک، محلول ضدعفونی و دستکش بخشی دیگر از فعالیت های این قرارگاه تبلیغی در راستای کمک به نیازمندان بوده است.

حجت الاسلام حدائق در پایان فعالیت های طلاب در این بخش را نشان از مسئولیت پذیری و تعهد آنان دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha