پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ترابی

حوزه/ مدیر عامل شرکت تولیدی الکل و مواد غذایی بیدستان گفت: تشخیص اتانول و متانول سخت است و با توجه به خطرناک بودن متانول، مردم اتانول را صرفاَ از مکان های معتبر خریداری کنند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، مهندس مهدی ترابی در دیدار با مدیر و معاونان حوزه علمیه قزوین ضمن خیرمقدم با ارائه گزارشی از فعالیتهای این شرکت، گفت: شرکت تولیدی الکل و موادغذایی بیدستان با شیوع وگسترش ویروس کرونا به صورت ۲۴ ساعته فعالیت می کند و اتانول، ژل ضد عفونی کننده و مواد ضدعفونی کننده سطوح و دست تولید می کند و تا کنون نیاز استان به این محصولات را تأمین کرده است.

مدیر عامل شرکت تولیدی الکل ومواد غذایی بیدستان خاطر افزود: این شرکت در سال ۱۳۱۳ تأسیس شده واکنون مهمترین محصول آن اتانول طبی است که با استفاده از باکتری در فرایند بیولوژیکی تولید می شود.

ترابی تصریح کرد: اکنون روزانه ضد عفونی کننده دست، پوست و سطوح در قالب های مختلف ۴۴۰ سی سی، سه و بیست لیتری برای استفاده در مکان های عمومی و ژل ضد عفونی کننده دست واتونل در اوزان مختلف تولید می کنیم که در داروخانه ها وتجهیزات پزشکی سطح استان توزیع می شود.

مدیر عامل شرکت تولیدی الکل و مواد غذایی بیدستان اظهار کرد: خواص ظاهری اتانول و متانول شبیه به هم بوده و تشخیص آن مشکل است، از این رو با توجه به  اینکه خطرناک و کشنده بودن متانول و جذب شدن توسط پوست تأکید داریم که مردم عزیز  اتانول را صرفاَ از مکان های معتبر خریداری کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha