شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سروستانی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در دومین جلسه شورای تبلیغ استان، گفت: در ماه مبارک رمضان امسال هر منزل یک مرکز دینی در سطح استان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی امروز در دومین جلسه شورای تبلیغ استان بوشهر از تبدیل هر منزل به یک مرکز دینی در ماه مبارک رمضان امسال خبر داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر افزود: نقش ما در قرارگاه فرهنگی مواسات با محوریت نماینده ولی فقیه در استان، این است که در امر خدمت‌رسانی به مردم به ایفای نقش بپردازیم و مأموریت اصلی شبکه تبلیغ فرهنگ‌سازی مواسات است.

حجت الاسلام سروستانی اظهار داشت: در ماه رمضان امسال فعالیت‌های تبلیغی براساس استفاده از ظرفیت فضای مجازی خواهد بود و منابر، مجالس و فعالیت‌های قرآنی با استفاده از ظرفیت فضای مجازی اجرا خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه تهدید کرونا با تدبیر مناسب در عرصه فرهنگی به فرصت تبدیل خواهد شد، افزود: رمضان امسال گرچه از حضور در مراکز دینی و مساجد محدود هستیم، ولی تلاش می‌کنیم با استفاده از فضای مجازی و تولید محتوا و شبکه‌سازی شبکه تبلیغی هر خانواده را به یک مرکز دینی تبدیل کرده و نقش خود را ایفا کند.

حجت‌الاسلام سروستانی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان ۶۰۰ مبلّغ فعالیت‌های تبلیغی خواهند داشت، رزمایش مواسات را از اولویت برنامه‌های تبلیغاتی در این ماه عنوان کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha