پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مدیر حوزه علمیه مازندران

حوزه/ مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که طرح کمک مؤمنانه حرکتی ارزشمند در جهت کاهش مشکلات اقشار آسیب پذیر جامعه است، گفت: همه باید تلاش کنند تا آسیب های ناشی از شیوع بیماری کرونا در کشور به حداقل ممکن کاهش یابد.

حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مازندران، با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان بر ضرورت کمک به محرومان و مستمندان در ماه ضیافت الهی تأکید کرد.

وی با بیان این که ماه مبارک رمضان فرصت ارزشمندی در جهت دستگیری از محرومان و فقرا است، افزود: با توجه به شرایطی که به واسطه ویروس کرونا در کشور به وجود آمده، مردم نیکوکار و نوع دوست کشورمان در این ماه ضیافت الهی، دستگیری از فقرا و نیازمندان را مورد توجه بیشتر قرار دهند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این‌که ملت ایران در حرکت های انسان‌دوستدانه همواره پیشگام بودند، خاطرنشان کرد: در حوادث مختلف این مردم با حضور در صحنه خود، از مشکلات سربلند بیرون آمدند.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که توجه به همنوع در ماه مبارک رمضان باید بیش از سایر زمان ها باشد، تصریح کرد: این روزها که متأسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا، برخی خانواده ها و مردم با مشکلات معیشتی و اقتصادی مواجه شده اند، افراد خیر، نیکوکار و متمول باید نگاه بیشتری به این گروه ها داشته باشند.

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ائمه معصومین(ع) در دستگیری از فقرا و مستضعفان همواره پیشگام بودند، خاطرنشان کرد: در چهل سال اخیر نیز توجه به محرومان و فقرا همواره جزء اصول راهبردی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود به طرح کمک مؤمنانه از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: با این رهنمود ارزشمند مقام معظم رهبری شاهد تلاش و مجاهدت بسیاری از گروه ها و مجموعه های مردمی برای کمک به محرومان جامعه هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که ملت بزرگ ایران با تبعیت از دین، ارزش های معنوی و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری در همه عرصه ها به ویژه نیکوکاری و خیررسانی پیشگام هستند، تصریح کرد: به طور حتم در این شرایط به وجود آمده نیز این مردم گام های ارزشمندی در جهت کمک به محرومان خواهند برداشت.

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که در دو ماه گذشته شاهد تلاش شبانه روزی گروه های جهادی و مردمی برای کمک به سایر اقشار نیازمند جامعه بودیم، خاطرنشان کرد: این تلاش ها و مجاهدت ها با رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری چندبرابر خواهد شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که طرح کمک مؤمنانه حرکتی ارزشمند در جهت کاهش مشکلات اقشار آسیب‌پذیر جامعه است، تصریح کرد: همه باید تلاش کنند تا آسیب های ناشی از شیوع بیماری کرونا در کشور به حداقل ممکن کاهش یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha