شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سپاه

حوزه/ نخستین جلسه هم افزایی رزمایش سراسری کمک مؤمنانه با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و ائمه جمعه شهرستان کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام شمس‌الدین احمدی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان در نخستین جلسه هم افزایی رزمایش سراسری کمک مؤمنانه شهرستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن ماه مبارک رمضان، به تشریح فعالیت‌های قرارگاه‌های سلامت و معنویت در ناحیه مقاومت بسیج  این شهرستان  پرداخت.

وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت های خیرین، فعالیت های چشمگیر در ضدعفونی کردن معابر و احداث بیمارستان صحرایی از مهمترین ناحیه مقاومت بسیج کاشان در قرارگاه سلامت این شهرستان بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان با تقدیر از کادر درمانی و جهادگران سلامت، گفت: تلاش شبانه روزی پزشکان، پرستاران و کادر درمانی منطقه کاشان در کاهش تلفات ناشی از ویروس کرونا در این شهرستان قابل تقدیر است.

وی به اقدامات بسیار مؤثر قرارگاه معنویت سپاه کاشان در ایجاد آرامش روحی و روانی خانواده های متوفی ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: تماس‌های تلفنی و ارسال پیامک ها آرامش روحی، روانی و رضایتمندی خانواده های داغدار را در پی داشت.

حجت الاسلام احمدی به اجرای مطلوب و تحقق فرامین مقام معظم رهبری در تغسیل و تدفین اموات کرونایی در کاشان اشاره کرد و گفت: کلیه امواتی که به خاطر بیماری ویروس کرونا به رحمت خدا رفتند براساس موازین شرعی و بدون کوچکترین حاشیه سازی در این شهرستان تغسیل و تدفین شدند.

وی، نقش مردم و خیرین کاشان در کمک به نیازمندان و محرومان را ستودنی دانست و گفت: همانطور که مردم دارالمؤمنین کاشان در دوران انقلاب، هشت سال دفاع مقدس، کمک به سیل زدگان و ... پیشتاز بوده اند، در مبارزه با ویروس کرونا و کمک به نیازمندان و محرومان نیز حضوری چشم گیر داشتند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان درپایان به حضور بی نظیر روحانیون و مردم این شهرستان در تحقق سفارش مقام معظم رهبری در کمک مؤمنانه به خانواده های بی بضاعت اشاره کرد و گفت: تلاش همگانی در ترغیب خیرین به منظور حمایت از فقرا و نیازمندان به ویژه کسانی که درآمد و شغل آنها در پی حادثه کرونا از دست رفته و یا آسیب جدّی دیده و توان معیشت خود را ندارند، بسیار اثرگذار بود.

گفتنی است، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و ائمه جمعه شهرستان کاشان در این جلسه پس از بیان نقطه نظرات، راهکارهای لازم را در جذب خیرین در کمک به نیازمندان و محرومان ارائه کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha