جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
قاسم زاده

حوزه/ معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه آذربایجان شرقی گفت: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، طلاب و مبلغان استان در فضای مجازی با عنوان «طرح عافیت» فعالیت خواهند کرد.

حجت الاسلام ذاکر قاسم زاده، معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در تبریز، گفت: به یاری خداوند متعال و توجهات حضرت ولی عصر(عج) و با دعا و استغاثه مردم، بیماری کرونا از بین خواهد رفت.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه آذربایجان شرقی ادامه داد: بحمدالله حوزویان استان متشکل از گروه‌های جهادی طلاب، اساتید و مبلغان در یاری‌رساندن به اقشار مختلف مردم برای  مبارزه و پیشگیری از ویروس کرونا در خط مقدم حضور چشمگیر دارند و فعالیت‌های جهادی تا شکست این بیماری ادامه خواهد داشت به طوری که مقام معظم رهبری در سخنرانی نیمه شعبان از حضور حوزویان تبریز تشکر و قدردانی کردند.

وی افزود: در راستای فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر مواسات و کمک مؤمنانه، طلاب و مبلغان استان با ترغیب و تشویق مردم و خیرین جهت تأمین اقلام موردنیاز خانواده های بی بضاعت، در کنار سایر دستگاه‌های مرتبط مشغول فعالیت هستند.

حجت الاسلام قاسم زاده ادامه داد: ستاد بحران حوادث غیرمترقبه حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی با تأمین و توزیع  پک‌های ضدعفونی کننده و لباس مخصوص آرامستان‌ها و بیمارستان‌ها جهت تجهیز طلاب جهادی که در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا حضور دارند اقدام نموده است.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، طلاب و مبلغان استان در فضای مجازی با عنوان طرح عافیت با مخاطبان و علاقه‌مندان در زمینه‌های مختلف همچون پرسش و پاسخ، احکام، سبک زندگی و آشنایی با معارف زندگانی اهل بیت(ع) و ایجاد امید و روحیه و توجه مردم به سمت معنویت و آموزه های دینی فعالیت خواهند کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha